راه اندازی باشگاه مشتريان رستوران گيلان بانو
باشگاه مشتريان رستوران
سلام خدمت کاربران محترم سایت دکتر کلابز.اینبار یا یکی دیگر از پروژه های تیم دکتر کلابز در خدمت شما عزیزان هستیم, باشگاه مشتريان رستوران گیلان بانو توسط تیم دکتر کلابز راه اندازی شد.
سیستم باشگاه مشتریان
راهاندازی باشگاه مشتريان رستوران گيلان بانو اين امكان را ايجاد نموده تا با ارائه كارتهاي اختصاصي و دادن امتياز به مشتريان خود به ازاي هربار مراجعه، آنها را نسبت به مجموعه خود وفادار سازند. همچنين اطلاعات فردي و رفتار خريد مشتريان در نرمافزار باشگاه مشتريان قابل رويت ميباشد كه امكان تحليل خريدهاي مشتريان را به سهولت امكانپذير نموده است.
سناریو باشگاه مشتریان
سناريويی كه برای این نوع کسب و کارها در باشگاه مشتریان رستوران پیشنهاد میشود اين است كه به ازاي هر بار مراجعه، مبلغ مشخصي به عنوان هديه در كارت مشتريان شارژ شود و زماني كه اين مبلغ به مقدار مشخصي رسيد، مشتري در مراجعه بعدي از اعتبار كسب كرده در كارت خود جهت خريد استفاده نمايد. اين امر موجب ترغيب مشتري به مراجعه بيشتر جهت دريافت اعتبارهديه ميگردد كه به تناسب باعث افزايش فروش كسب و كار نيز ميگردد.
سناريو ديگري كه براي اين كسب و كار ميتوان در نظر گرفت، سناريو امتيازدهي ميباشد. يعني صاحبين رستورانها ميتوانند به ازاي هربار مراجعه مشتري يك امتياز به او بدهند و بعد از رسيدن امتيازها به عدد ۱۰ يك سرويس رايگان يا هر آفر ديگري به عنوان هديه و بدون نظر گرفتن هزينه براي مشتري در نظر بگيرند.
در نهایت صاحبين کسبوكار علاوه بر وفادارسازی مشتریان میتوانند واحد ارتباط با مشتری خود را غنی سازند و به اطلاعات جالبی در مورد رفتار مشتری شامل نحوه مراجعه و نحوه خرید مشتریان دست يابند.
طراحی باشگاه مشتریان
طراحی باشگاه مشتریان
اگر شما هم قصد راه اندازی سیستم باشگاه مشتریان در مجموعه خود را دارید میتوانید برای دریافت مشاوره با شماره تماس های درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا میتوانید از فرم زیر استفاده کنید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.