باشگاه مشتریان فروشگاه پردیس

باشگاه مشتریان فروشگاه پردیس

راه اندازی باشگاه مشتریان فروشگاه پردیس یکی دیگر از نمونه اجرا ها در دکتر کلابز,هایپرمارکتها یکی از کسب و کارهایی هستند که امروز شاهد رقابتهای شدیدی در بازار می باشند، رقابتهایی که همگی بر کاهش قیمت و حاشیه سود فروش تاثیر بسزایی گذاشته است… تعدادی از هایپرمارکتها جهت مقاومت و ماندگاری در این رقابت دست به برگزاری قرعه کشی های دوره ایی و تعدادی دیگر با روشهایی همچون دامپینگ تلاش به توسعه فروش می نمایند.

باشگاه مشتریان در کسب و کارهای هایپرمارکتی ابزاری بسیار کارآمد و تاثیر گذار جهت حفظ مشتریان و ایجاد مزیتهای رقابتی کم هزینه می باشد.

فروشگاه پردیس یک هایپر مارکت تازه تاسیس است و از آنجایی که در همجواری چندین فروشگاه همواره و همیشه تخفیف در حال فعالیت می باشد، با راه اندازی باشگاه مشتریان توانسته مزیت رقابتی مناسبی نسبت به دیگر رقبا جهت حفظ مشتریان ایجاد کند.

سناریو پیاده سازی شده در این فروشگاه چند منظوره بدین ترتیب می باشد:

مشتریان پس از خرید حداقل 1میلیون ریالی، امکان عضویت در باشگاه مشتریان را خواهند یافت و در این مرحله پردیس کارت برای این گروه از مشتریان صادر می گردد، حال پردیس کارتیها در ازای خریدهای دوره ایی از اعتبارهای نقدی هدیه در پردیس کارت بهره مند می شوند و بواسطه اعتبارهای هدیه جمع آوری شده در پردیس کارت امکان خرید رایگان تا سقف مورد نظر را خواهند یافت.

پردیس کارت اعتباری یکی دیگر از مسیرهای فروشی است که این مجموعه را تبدیل به ارائه دهنده خدمات اعتباری به سازمانهای مستعد آن شهر نموده است، سازمانهایی که اعضای آنها بعنوان مشتریان همیشگی این مجموعه تبدیل و خرید حجمی را برای پردیس به ارمغان آورده اند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *