راه اندازی باشگاه مشتریان رستوران و کافی شاپ هتل پامچال

دکتر کلابز در رستوران هتل پامچال ، باشگاه مشتریان رستوران هتل پامچال و کافی شاپ این مجموعه با هدف ارائه خدمات ویژه به مشتریان و مسافرین مقیم در این مجموعه اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان نموده است، زیرساختهای ارائه شده در این مجموعه شامل دستگاههای cpos و کارتهای الکترونیکی می باشند که به مراجعین در اولین مراجعه تحویل داده شده و پس از آن در ازای هر مرحله مراجعه مشتریان اعتبارهای هدیه ایی برای دریافت خدمات رایگان یا تخفیفی بهره می برند.

رستورانها و کافی شاپها به دلیل مزیتهای رقابتی محدودی که نسبت به رقبا خود برخوردارند، از زیرساختهای باشگاه مشتریان جهت جذب هر چه بیشتر مشتریان وفادار می توانند استفاده نمایند.

    drclubs

    دکتر کلابز می تواند انتخاب مناسبی برای راه اندازی سرویسهای وفاداری (باشگاه مشتریان) و همراهی شما تا زمان دستیابی به اهدافتان در کسب و کار باشد، زیرا علاوه بر تجربه چندین سال در راه اندازی باشگاه مشتریان در کسب و کارهای مختلف ،می توانیم تجارب و تخصص خود را با شما به اشتراک گذاشنه تا شاهد موفقیت هر چه بیشتر از پیش باشید.

    آدرس

    گیلان-رشت-خیابان انقلاب-روبروی پاساژگهر-کوچه گنجه ای-ساختمان کسری-طبقه سوم
    تلفن

    • 021-71053161
    • 09120130161

    ایمیل

    • info@drclubs.ir
    • drclubs.ir@gmail.com