باشگاه مشتریان هتل معین

باشگاه مشتریان هتل معین فومن افتتاح شد، بعد از راه اندازی زیرساخت نرم افزاری و سخت افزاری باشگاه مشتریان در هتل معین، تمامی مسافرین و مشتریان هتل، رستوران، کافی شاپ با مراجعه به پذیرش ، ثبت نام در باشگاه مشتریان و دریافت معین کارت الکترونیکی در ازای هر مرحله مراجعه از امتیازها و اعتبارهای تعریف شده در سیستم باشگاه مشتریان بهره مند می گردند… یکی از مزیتهای تاثیر گذار پس از راه اندازی باشگاه مشتریان در هتلها می تواند به توزیع مشتری در بین واحدهایی همچون، هتل، رستوران و یا کافی شاپ اشاره نمود، سناریو این نوع یکسان سازی مشتری در تمامی بخشهای شامل اعطای اعتبار در دیگر بخشهای هتل در ازای اقامت یا بلعکس می باشد.

بطور مثال در نظر بگیرید که واحدهای اقامتی هتل همیشه دارای مشتری اما رستوران یا کافی شاپ از مشتریان مناسبی بهره مند نیستند، در این صورت با تجهیز رستوران و کافی شاپ به زیرساخت باشگاه مشتریان می توانیم به مسافرینی که در واحدهای اقامتی مستقر می شوند در ازای هر ۳ شب اقامت اعتبار دریافت خدمت از رستوران یا کافی شاپ را ارائه نمایم، بدین ترتیب می توان از مدل باشگاههای متعامل شاهد توسعه فروش تمامی واحدهای فعال در یک مجموعه اقامتی بود.

پادکست مربوط به باشگاه مشتریان هتل معین

لینک پادکست

مشاهده ویدئوی مربوط به باشگاه مشتریان هتل معین

لینک ویدئو

چنانچه شما علاقمند به راه اندازی باشگاه مشتریان در کسب و کار خود هستید، درخواست مشاوره آنلاین یا تلفنی خود را با تکمیل فرم زیر برای دکتر کلابز ارسال کنید یا با شماره تماس های درج شده در سایت تماس بگیرید.

    drclubs

    دکتر کلابز می تواند انتخاب مناسبی برای راه اندازی سرویسهای وفاداری (باشگاه مشتریان) و همراهی شما تا زمان دستیابی به اهدافتان در کسب و کار باشد، زیرا علاوه بر تجربه چندین سال در راه اندازی باشگاه مشتریان در کسب و کارهای مختلف ،می توانیم تجارب و تخصص خود را با شما به اشتراک گذاشنه تا شاهد موفقیت هر چه بیشتر از پیش باشید.

    آدرس

    گیلان-رشت-خیابان انقلاب-روبروی پاساژگهر-کوچه گنجه ای-ساختمان کسری-طبقه سوم
    تلفن

    • 021-71053161
    • 09120130161

    ایمیل

    • info@drclubs.ir
    • drclubs.ir@gmail.com