باشگاه مشتریان شیرینی اشهدی راه اندازی شد

راه اندازی باشگاه مشتريان شيرينی سرای اشهدي

بارها پیش آمده مشتریان از کیفیت یک محصول یا برند خاص راضی بوده و وفاداری خود را نسبت به آن  برند ثابت نموده اند حال اینکه صاحبین کسب و کار در جواب این وفاداری چه چیزی میتوانند به مشتریان عرضه کنند تا به نوعی از آنها قدردانی کرده باشند؟ باشگاه مشتریان دکتر کلابز در راستای این هدف طرح وفادارسازی مشتریان را به شما پیشنهاد می کند.

باشگاه مشتریان شیرینی اشهدی

شیرینی فروشی اشهدی با راه اندازی باشگاه مشتریان خود و اعطای کارت اعتباری  (اشهدی کارت) به مشتریان وفادار خود، نهایت قدردانی خود را از آنها به عمل آورده و خواستار حضور بیش از پیش مشتریان می باشد.

عضویت در باشگاه مشتریان اشهدی

سناریو به کار رفته در شیرینی اشهدی یک سناریوی امتیازی است که به صورت فصلی یا سالیانه قابل تغییر می باشد مشتریان با مراجعه به شیرینی اشهدی کارت عضویت خود را دریافت کرده و به عنوانی عضوی از باشگاه مشتریان تمامی اطلاعات آنها در پنل باشگاه ذخیره می شود سپس با هربار مراجعه بر اساس سناریوی تنظیم شده در پنل درصدی از خرید خود را به عنوان اعتبار هدیه دریافت می کنند که این درصد در کارت آنها ذخیره می شود.
از دیگر مزایای راه اندازی باشگاه مشتریان در این مجموعه قابلیت خرید متعامل در دیگر مراکز با کارت اعتباری اشهدی می باشد به عبارتی تمامی اعضای باشگاه مشتریان می توانند از اعتبار هدیه ای که پس از چند بار خرید در شیرینی اشهدی بدست آورده اند، در رستوران وحید یا پوشاک آنتیک و دیگر مراکزی که عضوی از تیم دکتر کلابز هستنند، استفاده نمایند.

/https://www.instagram.com/ashhadipastry

 

 

کارت باشگاه مشتریان شیرینی اشهدی

 

    drclubs

    دکتر کلابز می تواند انتخاب مناسبی برای راه اندازی سرویسهای وفاداری (باشگاه مشتریان) و همراهی شما تا زمان دستیابی به اهدافتان در کسب و کار باشد، زیرا علاوه بر تجربه چندین سال در راه اندازی باشگاه مشتریان در کسب و کارهای مختلف ،می توانیم تجارب و تخصص خود را با شما به اشتراک گذاشنه تا شاهد موفقیت هر چه بیشتر از پیش باشید.

    آدرس

    گیلان-رشت-خیابان انقلاب-روبروی پاساژگهر-کوچه گنجه ای-ساختمان کسری-طبقه سوم
    تلفن

    • 021-71053161
    • 09120130161

    ایمیل

    • info@drclubs.ir
    • drclubs.ir@gmail.com
    سبد خرید