تاریخ شروع

12:00 ق.ظ

سه‌شنبه - 1402/12/15

تاریخ پایان

12:00 ق.ظ

چهارشنبه - 1402/12/16

آدرس

https://eseminar.tv/wb98903

تکنیک های تأسیس باشگاه مشتریان و افزایش فروش (ویژه 1402)

سال 1401 با فراز و نشیبهای بسیار زیاد در فضای کسب و کار به اتمام رسید…

کسب و کارهایی در سال 1402 موفق خواهند بود که از تمامی فراز و نشیب های سال گذشته استفاده و مسیر توسعه فروش و وفادارسازی مشتریان را برای خود هموار و فراهم سازند.

اگر شما صاحب کسب و کار آنلاین یا آفلاین می باشید و در سال گذشته موفق شده اید تا کسب و کار خود را علاوه بر حفظ، توسعه دهید؛ روشها و تکینکهای افزایش فروش ویژه سال 1402 که در این وبینار با گرایش مباحث وفادارسازی مشتریان به آنها خواهیم پرداخت می تواند به توسعه هر چه بیشتر فروش در سال به شما کمک نموده تا علاوه بر رشد فروش، با مدیریت در هزینه های بازاریابی خود شاهد جذب هر چه بیشتر مشتریان باشید.

در این وبینار قصد داریم تا ترندهای حوزه باشگاه مشتریان، سناریوهای موفق باشگاه مشتریان، روشهای موثر فالوآپ و پیگیری مشتریان را با جزئیاتی کامل به شما شرح دهیم.

اگر در تلاش برای کاهش و مدیریت هزینه های بازاریابی، تبلیغات و فروش می باشید، رسیدگی به موضوع وفادارسازی مشتریان، و باشگاه مشتریان در کسب و کار شما می بایست در الویت بسیار بالا قرار گیرد.

دکتر کلابز بعنوان ارائه دهنده سرویسهای باشگاه مشتریان در سطح کشور بواسطه برگزاری وبینارهای تخصصی حوزه خدمات مشتریان علاوه بر انتقال تجربه، اقدام به معرفی روشهای از وفادارسازی مشتریان می نماید تا کسب و کارهای با بهره برداری آن شاهد توسعه هر چه بیشتر فروش گردند.

جهت شرکت در این وبینار یا مشاهده ویدیو می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید

https://eseminar.tv/wb98903

چنانچه علاقمند  به راه اندازی باشگاه مشتریان می توانید از طریق این لینک اقدام به دریافت دسترسی دمو  نرم افزار باشگاه مشتریان دکترکلابز می باشید می توانید روی این لینک کلیک کنید.

سرفص های وبینار

  • معرفی مفاهیم کلیدی باشگاه مشتریان
  • معرفی امکانات باشگاه مشتریان برای انواع کسب و کار
  • معرفی قابلیت های باشگاه مشتریان برای افزایش فروش
  • روش های افزایش نرخ تبدیل سرنخ به مشتری
  • روش های موثر جذب مشتریان جدید
  • روش های برقراری ارتباط موثر با مشتریان
  • روش های جمع آوری اطلاعات مشتریان از طریق باشگاه مشتریان
  • روش های پیگیری هدفمند مشتریان برای فروشهای بعدی
  • تحلیل وضعیت مشتریان و فروش کسب و کار جهت افزایش فروش
  • تحلیل و ارزیابی اطلاعات مشتریان و روشهای افزایش فروش
  • آینده برنامه باشگاه مشتریان برای کسب و کارها
  • تکنیک های افزایش نرخ بازگشت مشتریان و وفادارسازی آنها
  • معرفی ترندهای باشگاه مشتریان
  • بیشترین بهره برداران لویالتی در ایران
  • بهترین سناریوهای باشگاه مشتریان
  • بهترین روش های فالوآپ مشتریان