تاریخ شروع

12:00 ق.ظ

سه‌شنبه - 1402/12/15

تاریخ پایان

12:00 ق.ظ

چهارشنبه - 1402/12/16

آدرس

Birmingham, UK

 

وبینارهای دکتر کلابز
5/5

فنون افزایش فروش و تاسیس باشگاه مشتریان ویژه نمایندگی های بیمه

اگر شما نماینده یک شرکت بیمه هستید و هر روز در تلاش برای جذب مشتریان جدید برای فروش انواع بیمه نامه می باشید؟!

یا اینکه اخیراً به جمع نمایندگان صنعت بیمه پیوسته اید و در این مسیر نیاز به ایجاد مزیتهای رقابتی ویژه ایی دارید، تا فروش خود را سریعتر افزایش و مشتریان متعددی را جذب کنید!

و یا سالیان سال در این حوزه دارای تجربه هستید و در حال تیم سازی و توسعه تیم می باشید و در حوزه آموزش به نمایندگان بیمه فعالیت دارید…

آشنایی و به اصول و فنون افزایش وفادارسازی مشتریان در صنعت بیمه و روشهایی که بتوان از آن در راستای ایجاد مزیت رقابتی دفاتر نمایندگی بهره برداری نمود امروز یکی از الویتهای فعالین در این صنعت می باشد.

اینکه بتوانیم با هزنیه کنترل شده فروشهای متعددی را به بیمه گذاران وفادار خود به انجام برسانید یا از طریق گروهی از مشتریان وفادار گسترده مشتریان جدید را چند برابر کنید، می تواند نسبت به رقباء سرعت رشد بازار شما را چند برابر نموده و شاهد فروشهای تاثیر گذاری باشید.

در این دوره علاوه بر معرفی فنون و روشهای افزایش وفادارسازی مشتریان به شما در خصوص نحوه راه اندازی باشگاه مشتریان در نمایندگی های بیمه اطلاعاتی را ارائه خواهیم نمود تا نسبت به گذشته بتوانید در این صنعت تاثیراتی به مراتب بالاتر در نمایندگی خود ایجاد نمایید.

جهت شرکت در این وبینار یا مشاهده ویدیو می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید

https://eseminar.tv/wb85422

اگر علاقمند هستید تا از سایر وبینارها مطلع شوید ما را در اینستگرام فالو کنید: instgram.com/drclubs

 

ویدئوی معرفی وبینار

مدرس این دوره: محمود رویت پور

محمود رویت پور

موسس باشگاههای مشتریان دکتر کلابز مشاور و تحلیلگر و توسعه دهنده بازار کسب و کارهای آنلاین و آفلاین

وبینارهای قبلی دکتر کلابز

گالری تصاویر









 

سرفص های وبینار

  • آشنایی با مفاهیم باشگاه مشتریان در نمایندگی های بیمه
  • سناریو نویسی بعد از فروش برای جذب بیمه گذاران وفادار
  • روش های تحلیل اطلاعات مشتریان در نمایندگی های بیمه
  • شبکه سازی و ارائه خدمات رفاهی با هدف افزایش رضایت و ایجاد مزیت در نزد بیمه گذاران
  • فروش های ریفرال یا بازاریابی ارجاعی ویژه بیمه گذاران
  • تکینیک های ایجاد یک باشگاه مشتریان وفادار در نمایندگی بیمه
  • تفاوت سی آر ام و باشگاه مشتریان و الزامات آنها در نمایندگی های بیمه