راه های ویژه حفظ اعتبار برند در کسب و کار
عرض سلام خدمت کاربران محترم وبسایت دکتر کلابز.در این ساعت قصد داریم شما را با راه حل هایی که باعث حفظ اعتبار برند کسب و کارتان خواهد شد آشنا کنیم.
به چهار مورد “بیان کردن ساده,مشتری های وفادار,توضیح دادن و در آخر هدفتان” اشاره خواهیم کرد.
بیان کردن به شیوه آسان
ساده بودن به شناخته شدن و برقراری رابطه ی احساسی با مشتری ها کمک میکند,پیغام برند خودتان را به صورت خیلی آسان بیان کنید و از مبهمی بودن پیغام خود دست بردارید چون که مشتری احساس خوبی به این قضایا ندارد.اگر یک نگاه به برند های دنیا بندازیم خواهیم دید که چه آسان پیعام خود را برای مشتری های خودشان انتقال میدهند.
مشتری های وفادار
بهترین راه و افزایش ماندگاری برندتان,مشتریان شما هستن,زمانی که مشتری های شما از شما خرید میکنند و از خریدشان راضی هستند برند شما را به رایگان برای دیگران تبلیغ خواهد کرد,پس سعی کنید رضایت مشتری را به صد در صد برسانید.
توضیح دادن به مشتری
لحن بیان شما و توضیحاتی که قرار است به مشتری هایتان بدهید بسیار مهم است زیرا مشتری شما هیچگاه زمان زیادی برای توضیحات جامع شما ندارد و دوست دارد به صورت خلاصه از حرف هایتان را بشنود.پس سعی کنید در عین مختصر بودن کامل و هدفمند باشد.
هدف
هدف خودتان را برای مشتری هایتان روشن بسازید که چه هدفی از ایجاد کسب و کار خودتان دارید.مطمعن باشید اگر مشتری های کسب و کارتان از هدفتان با خبر شوند به شما اطمینان خواهند کرد.
اهداف خودتان را اندازه گیری کنید,این به این معنی است که چندین هدف برای خودتان تعیین کنید و پله ای از اهداف در کسب و کار خود داشته باشید تا به هدف بزرگ خود برسید.
در این ساعت شما با 4 مورد مهم از پایداری برند خود مطالعه کردید.امیدوارم این نکات را در کسب و کار خود بکار ببرید و نتیجه عمل خود را ببینید و برایمان در زیر همین پست کامنت بگذارید 🙂
2 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
دقیقا به همین صورته.من خودم فروشنده فروشگاه هستم و زمانی که مشتری جنسی رو انتخاب میکنه یک توضیح مختصر میدم بهش و همین باعث شده که خرید کنه و مشتری وفادار ما بشه
خوشحالیم که به صورت تخصصی موارد رو بررسی میکنید