یکی از راه های موفقینت در کسب و کار و جلب رضایت بیشتر مشتری، راه اندازی باشگاه مشتریان می باشد. اما این باشگاه مشتریان که راه اندازی می کنید را نباید آن را ساده بگیرید. خدمات زیادی باید برای مشتریان در آنجا فراهم کنید. خدمات باشگاه مشتریان در تجارت مدرن اهمیت بسیاری دارد. این خدمات به مشتریان کمک میکنند تا از محصولات و خدمات شما راضی باشند و به مشتریهای دائمی تبدیل شوند. دکتر کلابز به شما کمک می کند تا این خدمات را شناسایی کنید و از آنها بهره ببرید.
گروه مشاوران دکتر کلابز متشکل از افراد متخصص در حوزه بازاریابی، فروش، تبلیغات بعنوان یک هم تیمی چابک و خلاق آمادگی پیوستن به کسب و کار شما را در راستای اهداف توسعه بازار و توسعه فروش دارد، چنانچه علاقمند به دریافت جزئیات بیشتر در خصوص این همکاری جذاب هستید، اطلاعات خود را برای ما ارسال نمایید.
طراحی، استقرار، آموزش و بهره برداری سیستم های فروش، در راستای اهداف کسب و کار شما
شناسایی عارضه های سیستم فروش برنامه ریزی و ارائه راه حل های هوشمندانه در راستای توسعه فروش
عارضه یاری، نگهداری، توسعه مداوم همراه با مشاوره و کوچینگ اعـضای تیـم فروش ما
ساخت و سفارشی سازی انواع محصولات و نرم افزار های باشگاه مشتریان برای افزایش فروش در کسب و کار شما
داشتن یک باشگاه مشتریان برای کسب و کار خود بسیار مفید است. به همین دلیل است که افراد بسیاری امروز برای کسب و کار خود، یک باشگاه مشتریان راه اندازی کرده اند. این فراگیری، به دلیل مزایا و خدمات باشگاه مشتریان است. این مزایا عبارت است از:
با این مزایا می توانید بفهمید که برای ارتقا کسب و کار خود چقدر نیاز به یک باشگاه مشتریان دارید.
پلنهای جامع، اقتصادی و اختصاصی
سرویس های کاملاً شخصی سازی شده
بررسی حوزه فعالیت و ارائه روشهای نوین
ما نمی گوییم اولین و بهترین هستیم، اما متناسب با نیازهای شما بهترین خدمات را ارائه می نماییم...
زمانیکه صحبت از دریافت خدمات مشاوره و آموزش می شود، علاوه بر تخصص، حوزه فعالیت مشاورین و مدرسین، ابعاد پروژههای که در آنها فعالیت داشته اند، نتایج پروژهها و توانمندی آنها در شناسایی عارضه و ارائه راه حل ها مواردی است که می بایست به درستی مورد ارزیابی قرار گیر.
گروه مشاورین دکترکلابز بواسطه تعاملات و اجرای پروژههای متعدد در سطح کسب و کارها و کسب دانش به روز در حوزه مشاوره و آموزش می تواند به صورت عملیاتی راه حل ها و سرویس ها را در اختیار کسب و کار شما قرار دهد تا از این طریق شاهد توسعه هر چه سریعتر و کسب خروجی های ایده آل برای کسب و کار خود باشید.
مسیر آغاز فرایند دریافت خدمات باشگاه مشتریان بسیار ساده است، سعی کرده ایم در این بخش قدم به قدم جزئیات و فرایندها را برای شما شرح دهیم.
برای راه اندازی یک باشگاه مشتریان مراحل مشخصی را باید طی کنید. در زیر سه مرحله اصلی برای ایجاد یک باشگاه مشتریان توضیح داده شده است:
ایجاد یک باشگاه مشتریان نیازمند تمرکز بر مشتری، استراتژی مدیریت مشتری و ایجاد ارتباط مستدام با آنها است. این مراحل به شرکت یا سازمان کمک میکنند تا مشتریان را جذب کرده و ارتباطات مثبت با آنها ایجاد کنند. شما می توانید تمام این مراحل را با دکتر کلابز بگذرانید و از ما مشاوره های لازم را دریافت کنید.
در اولین جلسه مشاوره طی همراهی با یکی از مشاورین متخصص دکترکلابز، سعی خواهیم نمود تا همزمان با عارضه یابی کسب و کار شما، چند پیشنهاد کاربردی به شما ارائه نماییم، جهت رزرو زمان جلسه مشاوره کافیست از طریق لینک اقدام نمایید.
بعد از 4 سال فعالیت با گروه مشاوران دکتر کلابز این ابزار و تیم مشاوران توانسته به رشد کسب و کار من کمک ویژه ای نماید.
دکتر کلابز در سیستم سازی کلینک های من و ساماندهی مشتریان برای فرایند عضویت و دریافت خدمات برای کسب و کار من بسیار کارآمد بوده
خدمات ارائه شده به مجموعه ما توانسته سطح رضایت و بازگشت مشتریان را در کسب و کارمان بسیار بهبود ببخشد.
اگر سوالی دارید که پاسخ آن در این بخش نمی باشد، حتما از طریق تماس با کارشناسان دکتر کلابز آن را مطرح فرمایید.
ارائه خدمات باشگاه مشتریان باعث جذب کاربران و وفاداری آنها می شود، پس در نتیجه باعث سود بیشتر صاحب باشگاه خواهد شد.
دکتر کلابز مشاور کسب و کار و ارائه دهنده برنامه های وفاداری (باشگاه مشتریان) در سطح کشور می باشد، استراتژی ما بررسی و آنالیز الگوههای موفق پروژه های باشگاه مشتریان و اجرای آنها در کسب و کارهای بهره بردار و طرف قرارداد می باشد.