خدمات مشاوره و توسعه کسب و کار شما

در عصر کنونی که سرعت تغییرات بیشتر از گذشته است، کسب و کارهایی موفق هستند که بتوانند از توانمندی تیمهای دیگر در راستای اهداف کسب و کار بهربرداری لازم را به عمل آوردند.

گروه مشاوران دکتر کلابز متشکل از افراد متخصص در حوزه بازاریابی، فروش، تبلیغات بعنوان یک هم تیمی چابک و خلاق آمادگی پیوستن به کسب و کار شما را در راستای اهداف توسعه بازار و توسعه فروش دارد، چنانچه علاقمند به دریافت جزئیات بیشتر در خصوص این همکاری جذاب هستید، اطلاعات خود را برای ما ارسال نمایید.

خدمات باشگاه مشتریان دکتر کلابز

سیستم سازی

طراحی، استقرار، آموزش و بهره برداری سیستم های فروش، در راستای اهداف کسب و کار شما

عارضه یابی و برنامه ریزی

شناسایی عارضه های سیستم فروش برنامه ریزی و ارائه راه حل های هوشمندانه در راستای توسعه فروش

مشاوره و کوچینگ

عارضه یاری، نگهداری، توسعه مداوم همراه با مشاوره و کوچینگ اعـضای تیـم فروش ما

آموزش و پشتیبانی

آموزش متدهای نوین بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان همراه با پشتیبانی های و به روزرسانی های ادواری

آموزش و مشاوره مختص کسب و کار شما

نتیجه برگزاری ساعتها آموزش و مشاوره، خدماتی شده است که هم اکنون شما شاهد قسمتهای از آن هستید.

حفظ سرعت در مسیر توسعه فروش یکی از اولین آیتم ها است، از بخش زیر می توانید در سریعتر زمان ممکن با مشاورین دکترکلابز ارتباط برقرار نموده و توسعه فروش را برای کسب و کار خود به ارمغان آورید.

مزایای دریافت خدمات باشگاه مشتریان از گروه مشاوران دکترکلابز

فروش و مشتریان وفادار خود را چند برابر کنید...

کاملاً مقرون به صرفه

پلنهای جامع، اقتصادی و اختصاصی

شخصی سازی شده

سرویس های کاملاً شخصی سازی شده

ارائه متدهای جدید کسب و کار

بررسی حوزه فعالیت و ارائه روش‌های نوین

ما نمی گوییم اولین و بهترین هستیم، اما متناسب با نیازهای شما بهترین خدمات را ارائه می نماییم...

چرا گروه مشاوران دکتر کلابز ؟

زمانیکه صحبت از دریافت خدمات مشاوره و آموزش می شود، علاوه بر تخصص، حوزه فعالیت مشاورین و مدرسین، ابعاد پروژههای که در آنها فعالیت داشته اند، نتایج پروژهها و توانمندی آنها در شناسایی عارضه و ارائه راه حل ها مواردی است که می بایست به درستی مورد ارزیابی قرار گیر.

گروه مشاورین دکترکلابز بواسطه تعاملات و اجرای پروژههای متعدد در سطح کسب و کارها و کسب دانش به روز در حوزه مشاوره و آموزش می تواند به صورت عملیاتی راه حل ها و سرویس ها را در اختیار کسب و کار شما قرار دهد تا از این طریق شاهد توسعه هر چه سریعتر و کسب خروجی های ایده آل برای کسب و کار خود باشید.

مشاورین
0 +
سال تجربه حرفه ای
0 +
پروژه در حال انجام
0
مشاورههای انجام شده
0

کسب و کار خود را به بهترین،​ روش توسعه دهید...

برای خدمات باشگاه مشتریان از کجا باید شروع​ کنیم...​

مسیر آغاز فرایند دریافت خدمات مشاوره بسیار ساده است، سعی کرده ایم در این بخش قدم به قدم جزئیات و فرایندها را برای شما شرح دهیم.

داستان موفقیت در پروژههای ما...

مهم است بدانید که کسب و کارهای مشابه شما چه مسیر را طی نموده اند و سپس چه نتایجی برای آنها حاصل شده است… سعی کرده ایم در این بخش مستند و گزارشاتی را از نمونه پروژههای مشاوره، آموزش و نرم افزار باشگاه مشتریان دکترکلابز برای شما آماده کنیم تا هوشمندانه تصمیم و مسیر خود را با دکتر کلابز آغاز نمایید.

ثبت درخواست اولین جلسه مشاوره رایگان...​

در اولین جلسه مشاوره طی همراهی با یکی از مشاورین متخصص دکترکلابز، سعی خواهیم نمود تا همزمان با عارضه یابی کسب و کار شما، چند پیشنهاد کاربردی به شما ارائه نماییم، جهت رزرو زمان جلسه مشاوره کافیست از طریق لینک اقدام نمایید.

هزینه خدمات آموزش و مشاوره​ دکتر کلابز

پلن اولیه

تک جلسه

رایگان

شماره تماس: 91300161-۰۲۱

پلن حرفه ای

ماهانه

تماس بگیرید

شماره تماس: 91300161-۰۲۱

پلن اختصاصی

6 ماهه

تماس بگیرید

شماره تماس: 91300161-۰۲۱

نظرات مشتریان وفادار ما...

سوالات متداول درباره خدمات باشگاه مشتریان

اگر سوالی دارید که پاسخ آن در این بخش نمی باشد، حتما از طریق تماس با کارشناسان دکتر کلابز  آن را مطرح فرمایید.

خدمات مشاوره شما شامل چه کسب و کارهایی می شود.

با توجه به حضور متخصصین کسب و کار در تیم دکتر کلابز، خدمات مشاوره ما شامل تمامی کسب و کارهای آنلاین، آفلاین می شود که هر روزه درگیر فرایند جذب و حفظ مشتریان هستند.

آموزشهای ما به صورت حضوری یا آنلاین، عمومی یا اختصاصی می باشد جهت مشاهده آموزشهای آنلاین عمومی کافیست وارد بخش وبینارها شوید و برای دریافت آموزشهای حضوری و خصوصی می توانید از طریق شماره 02191300161 درخواست خود را با همکاران واحد آموزش مطرح نمایید.

بله تمامی خدمات باشگاه مشتریان، با ضمانت اجرایی و تضمین موفقیت صورت می گیرد، سابقه 15 ساله دکتر کلابز در عرصه خدمات مشتریان نشانگر اصالت و معتمد بودن این مجموعه در ارائه خدمات به مشتریان است. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.

3/5 - (2 امتیاز)
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://drclubs.ir/?p=4686

Deprecated: Function mcrypt_get_iv_size() is deprecated in /home3/ocjtjwvn/public_html/wp-content/plugins/gravityforms-master/common.php on line 5633

Deprecated: Function mcrypt_create_iv() is deprecated in /home3/ocjtjwvn/public_html/wp-content/plugins/gravityforms-master/common.php on line 5636

Deprecated: Function mcrypt_encrypt() is deprecated in /home3/ocjtjwvn/public_html/wp-content/plugins/gravityforms-master/common.php on line 5636
  • فرمت قابل قبول فایل: jpg, gif, png, pdf, jpeg, webp.