انتظارات شما از باشگاه مشتریان چیست ؟

انتظار خود را از باشگاه مشتریان مشخص کنید!!
کسب و کارهای بسیار زیادی را شاهد هستیم که نرم افزارهای و ابزارهای مختلفی را با هدف افزایش و بهینه سازی فروش در سازمان خود پیاده سازی می نمایند، اما درصدی از آنها در مسیر بهره برداری آن ابزار خروجی های مناسب و تاثیر گذاری را شاهد می باشند.
یکی از دلایل اصلی این چالش،مشخص نبودن خواسته و انتظارت دقیق صاحبین کسب و کار از ابزارها و پلتفورمها می باشد، به همین جهت قبل از خریداری و راه اندازی هر ابزاری ، ابتدا لیستی از انتظارات خود جهت بهره برداری ابزار مورد نظر در کسب و کار تهیه نماید.
سپس دقیقاً ارزیابی نمایید که به میزان زمان و انرژی که صرف کردید انتظار شما برآورده شده است؟
افزایش بهره وری ابزار آیا به راهبری صحیح ابزار بستگی داشته است؟
چنانچه در کسب و کار خود در حال برنامه ریزی و راه اندازی باشگاه مشتریان می باشد ، با مطالعه این مطلب 6 بررسی مهم قبل از راه اندازی باشگاه مشتریان ، می توانید چک لیستی از برنامه های باشگاه مشتریان و روشهایی جهت افزایش بهره وری این برنامه وفاداری مشتریان در کسب و کار خود تهیه و با توجه به این موارد انتظار خود را از این خدمت در کسب و کار خود به ایده آل ترین روش ممکن مسیر نمایید.
دیدگاهتان را بنویسید