باشگاه مشتریان پارچه فروشی یزدانی

باشگاه مشتریان پارچه فروشی
پارچه فروشی ها جزو آن دسته از مشاغلی هستند که مشتریان مشخصی دارند یعنی جامعه هدف آنها یا می تواند مشتریان عادی باشد و یا خیاط ها و تولیدی هایی که مرتباً با پارچه سروکار دارند.
تفکیک مشتریان و رفتار مناسب با هر دسته از آنها می تواند درست ترین کار برای این دسته از کسب و کارها باشد. زیرا مسلماً حجم خرید یک تولیدی با یک مشتری عادی برابری نمی کند پس اعمال رفتار مناسب با هر دسته از مشتریان در این حوزه از کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار است.
راه اندازی باشگاه مشتریان تا حد زیادی می تواند این هدف را برای شما پیاده سازی کند زیرا پنل باشگاه مشریان با دسته بندی مشتریان و ارائه اعتبار به هر دسته از آن ها تا حدود زیادی شما را به هدفتان نزدیک می کند. علاوه بر آن شما با استفاده از تحلیل های باشگاه مشتریان می تواند رفتار خرید مشتریان را به راحتی بدست آورده و بر اساس آن کمبود ها و نیازهای کسب و کار خود را برطرف کنید.
باشگاه مشتریان پارچه فروشی یزدانی
پارچه فروشی یزدانی جزو پارچه فروشی های باسابقه و ارائه دهنده انواع پارچه های مجلسی و اسپرت، نمونه ی اجرایی دیگری از باشگاه مشتریان دکتر کلابز می باشد.
با عضویت در باشگاه مشریان این مجموعه می توانید به راحتی و در هربار خرید از اعتبارات و تخفیفات این مجموعه بهره مند شده و در خرید بعدی از اعتبارات خود استفاده کنید.
سناریو باشگاه مشتریان
سناريوی تعدادی و حجمی و گروهی سناریوهای مناسب برای این دسته از کسب و کارها به شمار می روند. برای مثال این دسته از کسب و کارها می توانند مشتریان خود را دسته بندی کرده و به هر گروه از مشتریان اعتبار و تخفیف خاصی را اختصاص دهند و یا بر اساس حجم خرید مشتریان در یک بازه زمانی مشخص به مشتریان اعتبار و امتیاز اعطا کنند که تمامی این سناریو در پنل باشگاه مشتریان قابل اجرا می باشد.
برخی دیگر از سناریوهای باشگاه مشتریان
انواع مختلفی از سناریوهای باشگاه مشتریان وجود دارد که همگی متفاوت عمل می کنند و پاداش ها یا مزایای متفاوتی را به مشتریان شما ارائه می دهند.
سه نوع سناریو که برای باشگاه مشتریان پارچه فروشی مناسب هستند در ادامه ذکر شده است و اگر جهت ایجاد یک باشگاه مشتریان برای کسب و کار خود نیاز به ایده دارید، می توانید از آنها کمک بگیرید.
سناریوی امتیازی
برنامه های امتیازی یکی از محبوب ترین سناریو ها برای باشگاه مشتریان پارچه فروشی هستند. مشتریان زمانی که در فروشگاه شما پول خرج میکنند امتیاز کسب کرده و میتوانند از آنها برای تخفیف در خرید بعدی خود یا سایر پیشنهادات ویژه استفاده کنند.
باشگاه مشتریان پارچه فروشی یزدانی یک نمونه عالی از این موضوع است. مشتریان به ازای خرید اشتراک امتیاز دریافت می کنند و می توانند به راحتی در خریدهای بعدی از آنها استفاده نمایند.
سناریوی مبتنی بر ماموریت
همه سناریو ها بر روی اعطای تخفیف یا پاداش به مشتریان خود تمرکز ندارند. یک سناریو مبتنی بر ماموریت به این معنی است که مشتریان شما احساس می کنند خرید یا استفاده از محصولات شما، متفاوت بوده و به بهبود دنیایی که در آن زندگی می کنیم کمک خواهد کرد.
سناریوی اشتراکی
سناریوی اشتراکی با تبدیل مشتریان به خریداران دائمی، مشتری را وفادار می کند. سناریوی اشتراکی اغلب با توجه خریدهای انجام شده، به مشتریان تخفیف داده یا محصولات، محتوا یا خدمات انحصاری را به آنها ارائه می کند که برای مشتریانی غیر عضو، در دسترس نیست.
اگر کسب و کار کوچک شما محصولاتی را می فروشد که مصرفی هستند و مکررا استفاده می شوند (مانند پارچه)، سناریوهای اشتراکی می تواند نتایج خوبی برای شما داشته باشد.
دیدگاهتان را بنویسید