وفادارسازی مشتریان به جای وفادار سازی پرسنل

وفادارسازی مشتریان برایتان چقدر اهمیت دارد ؟ آیا شما با مشتریان خود در ارتباط هستید؟ آیا اطلاعاتی از مشتریان خود در اختیار دارید؟ آیا برای شما هم اتفاق افتاده که با از دست دادن پرسنل خود به یکباره تعداد زیادی از مشتریانتان کاهش پیدا کند؟ فکر می کنید دلیل این اتفاق چه می تواند باشد؟
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد زمانی که یکی از پرسنل یا اپراتوری قدیمی که مدتها نزد شما مشغول به کار بوده زمانی که از کسب و کار شما جدا می شود میزان مراجعه مشتریان شما به یکباره کاهش می یابد که مطمئناً دلیل آن وفادارشدن یکسری از مشتریان به پرسنل شما به جای وفاداری آن ها به کسب و کارتان می باشد (چه بسا که مشتریان شما را به واسطه در اختیار داشتن اطلاعات مشتریانتان از آن خود کرده باشند) و این اتفاق زمانی شکل بدتری به خود می گیرد که شما به عنوان صاحب یک کسب و کار هیچ دسترسی خاصی به مشتریان و ابزاری برای ارتباط گیری با آنها را در اختیار ندارید اما چه کاری باید انجام داد؟ چگونه میتوان این مشکل را مدیریت کرد؟
با مشاهده این ویدیو میتوانید اطلاعات جدیدی در این حوزه کسب کنید و به راهکاری اساسی برای جلوگیری از بروز این قبیل مشکلات دست پیدا کنید
با راه اندازی باشگاه مشتریان دکتر کلابز به راحتی می توانید تمامی اطلاعات مشتریان خود را ثبت شده و با روشی کاملاً مطمئن در اختیار داشته باشید و و با این روش ارتباطی ساده گامی موثر در حفظ مشتریان خود بردارید.
ما در دکتر کلابز علاوه بر ارائه بستر باشگاه مشتریان بواسطه ارائه دورههای تخصصی آموزشی، مشاوره و مقالات آموزشی قصد داریم تا در زمینه بروز چنین مشکلاتی اعم از (بازگرداندن مشتریان از دست رفته، ارتباط گیری با مشتریان و ارائه سطح دسترسی به پرسنل و…) کمک کنیم.
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
مقالاتی که در مورد رشد کسب و کار میگذارید بسیار برام جذاب هستند سپاسگزارم.