راه اندازی باشگاه مشتریان

شما تا راه اندازی باشگاه مشتریان فقط ۵ گام فاصله دارید…

مشاوره بگیرید

راه اندازي باشگاه مشتريان

راه اندازي باشگاه مشتريان

 

تجربه به ما ثابت نموده است که پروژه باشگاه مشتریان زمانی می تواند در یک کسب و کار تبدیل به یک پروژه موفق شود که مدیران اجرایی آن کسب و کار ذهنیت کامل و جامعی نسبت به برنامه های وفاداری و قدرت تحلیل اطلاعات جهت طراحی و پیاده سازی سناریو و درست نوع زیرساخت، روند فعالسازی و اطلاع رسانی، طراحی کمپینهای افتتاحیه باشگاه و … داشته باشند، به شما پیشنهاد می دهیم قبل از هر تصمیمی برای خرید سرویسهای وفاداری از متخصصین با تجربه این حوزه مشاوره های لازم را دریافت نماید، کارشناسان دکتر کلابز نیز در اولین گام تصمیم به راه اندازی باشگاه مشتریان در کسب و کار شما بصورت کاملاً رایگان آماده ارائه مشاورههای پیش از خرید سرویسهای وفاداری به شما می باشند…

زیرساخت باشگاه مشتریان

شرکتهای بسیاری امروزه ارائه دهنده سرویسهای وفاداری و باشگاه مشتریان می باشند، به یاد داشته باشید باشگاه مشتریان همانند نرم افزارهای حسابداری یا crm یک سرویس تک بعدی نیست، و چنانچه زیرساخت مورد نظر امکان توسعه باشگاه مشتریان در ماههاو سالهای آتی را برای کسب و کار شما ایجاد ننماید، برنامه وفاداری از جذابیت نزد مشتریان شما خارج شما و بازدهی آن روز به روز کاهش خواهد یافت…
چه نوع زیرساختی مناسب کسب و کار شماست؟
آیا الزاماً می بایست به مشتریان خود کارتهای وفاداری دهید؟
آیا نرم افزار باشگاه مشتریان شما می بایست آنلاین باشد؟
آیا ارائه اپلیکیشن پس از عضویت مشتریان در باشگاه برای آنها نیاز است؟
آیا امکان تعامل بین باشگاههای مشتریان در زیرساخت شما دیده شده؟
آیا شما در آینده نیاز به ایجاد شبکه فروش اعتباری دارید؟
آیا شرکت ارائه دهنده زیرساخت باشگاه مشتریان، توان ارائه مشاوره در حوزه مارکتینگ و طرح و برنامه های توسعه ایی باشگاه برای شما را دارد؟
آیا توان اجرایی بالایی و طیف مشتریان گسترده ایی داشته؟
آیا سرعت عمل پردازش اطلاعات، عیوب نرم افزاری و ارائه پشتیبانی فنی آن پاسخگو کسب و کار شما می باشد؟
و سئوالاتی از این دست که می تواند به شما در انتخاب هر چه بهتر زیرساختها کمک نماید…

سناریو باشگاه مشتریان

راه اندازی باشگاه مشتریان

راه اندازي باشگاه مشتريان

نکته مهم پس از انتخاب دقیق زیرساخت مناسب، طراحی و پیاده سازی صحیح سناریو باشگاه مشتریان است، چرا که سناریو باشگاه یکی از عوامل مهمی است که عموماً مشتریان با آن درگیر و بصورت روزانه طیف وسیعی از مشتریان شما در حال آنالیز، معرفی و بهره برداری از آن می باشند…
برای طراحی یک سناریو موفق کافیست به سئوالات زیر پاسخ دهید؟
۱٫سناریو امتیازی یا مبتنی بر خرید؟
۲٫دوره مراجعه مشتریان به کسب و کار شما چند وقت یکبار است؟
۳٫میانگین خرید هر فاکتور مشتری در کسب و کار شما بصورت روزانه چه مبلغی است؟
۴٫بیشترین و کمترین درصد تخفیف که تمایل به ارائه آن به مشتری هستید چه عددیست؟
سئوالات فوق را به دقت بررسی و پاسخ آن را پس از فعالسازی زیرساخت باشگاه مشتریان با مشاورین دکتر کلابز در میان بگذارید…
دکتر کلابز سعی میکند سناریویی متمایز و جذاب را به شما پیشنهاد دهد…

رسانه باشگاه مشتریان

 

راه اندازی باشگاه مشتریان

راه اندازي باشگاه مشتريان

مشتریان برای پی بردن به اهمیت برنامه وفاداری در کسب و کار شما و برای آنکه تفاوتی بین مشتریان وفادار عضوی باشگاه مشتریان و مشتریان عادی قائل شوید، رسانه ایی خاص برای باشگاه مشتریان ایجاد نمایید…

رسانه های کاغذی : مانند طراحی یک ژورنال یا نشریه چند برگی باشگاه مشتریان طبعتاً هزینه بالایی برای شما نخواهد داشت اما ارائه همین ابزار تبلیغاتی به مشتریان عضو در باشگاه مشتریان بصورت فصل، ماه یا سالیانه وجه تمایز ویژه ایی برای مشتریان عضو در باشگاه مشتریان است.

رسانه های آنلاین: ایجاد شبکه های اجتماعی ویژه اعضای باشگاه مشتریان که در آن آفرها،پروموشن، معرفی محصولات با تخفیفات ویژه برای اعضای باشگاه مشتریان بتوانید به سهولت اطلاع رسانی کنید، با توجه به اصل انتشار اطلاعات در شبکه های مجازی، در زمانی که این اطلاعات در بین مشتریان عادی توسط مشتریان وفادار نشر داده شود، قطعاً مشتریان عادی ترغیب به عضویت در باشگاه و تبدیل به مشتریان وفادار خواهند شد…

رسانه های محیطی: طراحی المانهای تبلیغاتی خاص باشگاه مشتریان و درج آنها در محیط داخلی فروشگاه و محل کسب و کار شما یکی دیگر از راهکارهای اطلاع رسانی تاثیر گذار مزیتها و خدمات باشگاه مشتریان است…

و مواردی که بعنوان رسانه باشگاه مشتریان در کسب شما می تواند مزیتهای ویژه ایی برای مشتریان وفادار شما ایجاد نماید.

آموزش باشگاه مشتریان

راه اندازي باشگاه مشتريان

طی بررسی های بعمل آمده از نمونه های موفق و غیر موفق باشگاه مشتریان، شاهد بوده ایم که بسیاری از باشگاههای مشتریان با توجه به داشتن استراژی مشخص و مناسب، دارا بودن زیرساختی جامع و مدرن، اما نتوانسته اند به موفقیت بالایی دست یابند، یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت باشگاه مشتریان، پرزنت مناسب خدمات باشگاه لااقل چندین ماه پس از افتتاح بین مشتریان می باشد…
ارائه آموزشهای لازم به کارمندانی که بعنوان مسئولین باشگاه مشتریان در کسب و کار شما هستند، بسیار مهم است…
دکتر کلابز در بخش آموزش می تواند طی برگزاری دوره های اختصاصی آنلاین یا حضوری، آموزشهای لازم را به مسئولین باشگاه مشتریان ارائه نماید…

سعی کردیم در این ۵ گام ذهینت کاملی به شما ارائه نماییم و پیشنهاد می دهیم، بخشهای دیگر وب سایت، نمونه های اجرا شده و بخش ویدیو های دکتر کلابز را مطالعه و بررسی نمایید، هدف ما ارائه اطلاعات کاربردی جهت انتخاب بهترین سرویس با کارآمدی مناسب در کسب و کار شماست…

می توانید با تکمیل فرم مشاوره زیر، از نظرات مشاورین دکتر کلابز بهره مند شوید.

 

 

 

    drclubs

    دکتر کلابز می تواند انتخاب مناسبی برای راه اندازی سرویسهای وفاداری (باشگاه مشتریان) و همراهی شما تا زمان دستیابی به اهدافتان در کسب و کار باشد، زیرا علاوه بر تجربه چندین سال در راه اندازی باشگاه مشتریان در کسب و کارهای مختلف ،می توانیم تجارب و تخصص خود را با شما به اشتراک گذاشنه تا شاهد موفقیت هر چه بیشتر از پیش باشید.

    آدرس

    گیلان-رشت-خیابان انقلاب-روبروی پاساژگهر-کوچه گنجه ای-ساختمان کسری-طبقه سوم
    تلفن

    • 021-71053161
    • 09120130161

    ایمیل

    • info@drclubs.ir
    • drclubs.ir@gmail.com