فنون جذب و حفظ مشتریان در سالنهای زیبایی

چگونه باشگاه مشتریان را در صنعت زیبایی ایجاد کنید؟
وبینار ویژه سالنهای زیبایی، کلینیک های زیبایی و مراکز خدمات بیوتی

آیا می دانید که چگونه می توانید با ایجاد باشگاه مشتریان سالنهای زیبایی، مشتریان خود را حفظ و افزایش دهید؟
آیا می دانید که چگونه می توانید با استفاده از باشگاه مشتریان ، از رقبای خود جلو بزنید و مزیت رقابتی پایدار بسازید؟
آیا می دانید که چگونه می توانید با اصول و روش های باشگاه مشتریان ، ارزش و بازگشت مشتریان خود را بالا ببرید؟

اگر به این سوالات علاقمند هستید، پس از دست ندهید و همین حالا به وبینار ما بپیوندید.
در این وبینار، شما با چهار فن جذب و حفظ مشتریان در صنعت زیبایی آشنا خواهید شد:

فن اول: تعریف باشگاه مشتریان سالنهای زیبایی و اهداف آن راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان

• در این بخش، شما خواهید آموخت که چرا باشگاه مشتریان سالنهای زیبایی برای صنعت زیبایی حائز اهمیت است و چگونه می توانید اهداف خود را برای این پروژه تعریف کنید.

فن دوم: تعیین سطح های عضویت و مزایای راه اندازی باشگاه مشتریان

• در این بخش، شما خواهید آموخت که چگونه می توانید سطح های عضویت مناسب برای باشگاه مشتریان سالنهای زیبایی خود انتخاب کنید و چگونه مزایای جذاب و منصفانه برای هر سطح در نظر بگیرید.

فن سوم: استفاده از روش های تبلیغاتی و ترویجی مناسب جهت ایجاد مزیتهای رقابتی پایدار مبتنی بر باشگاه مشتریان

• در این بخش، شما خواهید آموخت که چگونه می توانید با استفاده از رسانه های مختلف، باشگاه مشتریان سالنهای زیبایی خود را به مخاطبین خود معرفی کنید و آنها را به عضو شدن در آن ترغيب کنيد.

فن چهارم: روشهای رضایت سنجی و نظرسنجی مشتریان و  پاسخگويي به نظرات، شکایات و پرسش های مشتریان

• در این بخش، شما خواهید آموخت که چگونه می توانید با پاسخگو بودن به نظرات، شکایات و پرسش های مشتریان، رضایت آنها را افزایش دهید و به آنها احساس ارزش بدهید.

فن پنجم: ریفرال مارکتینگ یا بازاریابی ارجاع

در این بخش، شما با مدلهای ریفرال مارکتینگ و جذب مشتریان جدید طریق مشتریان وفادار آشنا خواهید شد.

فن ششم: گیمیفای و گیمیفیکشن در سالنهای زیبایی

در این بخش با انواع روشهای گیمیفیکشن در باشگاه مشتریان ویژه سالنهای زیبایی آشنا میشوید و از این طریق می توانید به نرخ بازگشت مشتریان خود را چند برابر نمایید.

این وبینار توسط دکتر محمود رویت پور، مشاور و تحلیلگر کسب و کار و موسس باشگاههای مشتریان دکترکلابز ارائه خواهد شد. ایشان دارای سابقه چندین ساله در حوزه صنعت زیبایی و بازاریابی هستند و تجربیات و دانش خود را با شما به اشتراک خواهند گذاشت.

حالا که با فنون جذب و حفظ مشتریان در صنعت زیبایی آشنا شدید، بشما از چه روش هایی را برای ایجاد باشگاه مشتریان سالنهای زیبایی در کسب و کار خود استفاده می کنید؟
لطفا در قسمت نظرات پاسخ خود را بنویسید یا با شماره تلفن 02191300161 با ما تماس بگیرید.

و چنانچه علاقمند به دریافت نسخه دمو نرم افزار باشگاه مشتریان دکترکلابز می باشید از طریق این لینک اقدام به ثبت درخواست دمو نمایید.

 

اخبار
درخواست اکانت یک ماهه رایگان باشگاه مشتریان دکتر کلابز
اگر قصد آشنایی بیشتر با نرم افزار باشگاه مشتریان دکتر کلابز را دارید می توانید درخواست دریافت اکانت یک ماهه رایگان ثبت کنید​
  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, jpeg, webp.