وبینار فنون جذب و حفظ مشتریان ویژه کسب و کارهای ایرانی و عمانی
وبینار فنون جذب و حفظ مشتریان ویژه کسب و کارهای ایرانی و عمانی

وبینار فنون جذب و حفظ مشتریان ویژه کسب و کارهای ایرانی و عمانی

وبینار فنون جذب و حفظ مشتریان ویژه کسب و کارهای ایرانی و عمانی

زمان برگزاری سه‌شنبه 15 شهریور 1401 ساعت 20:00 الی 21:30

وبینار فنون جذب و حفظ مشتریان ویژه کسب و کارهای ایرانی و عمانی

این وبینار برای شما مفید نخواهد بود اگر در کسب و کار شما موضوع خدمات مشتریان الویت بالایی ندارد.

✅اگر به تازگی وارد کشور عمان شده اید و در حال راه اندازی کسب و کار خود هستید اما برنامه ای برای بخش خدمات مشتریان (customer service) در کسب و کار خود ندارید، به یاد داشته باشید که بلعکس کشور ایران که یکی از آخرین الویتهای هر کسب و کاری موضوع خدمات مشتریان است، در کشور عمان عمدتاً پرداختن به موضوع خدمات مشتریان در الویتهای بالای رقبا شما می باشد، اگر برنامه ای با الویت بالا در خصوص خدمات مشتریان در کسب و کار جدید تاسیس خود ندارید، این وبینار برای شما مفید نخواهد بود.

این وبینار برای شما مفید نخواهد بود اگر آمادگی تغییر در سیاستهای فروش کسب و کار خود را ندارید.

✅یکی از موضوعاتی که دلیل بر عدم دریافت بازخورد از مباحث باشگاه مشتریان و خدمات مشتریان می باشد، عدم آمادگی کسب و کار برای ایجاد تغییر در روشها و سیاستهای فروش خود است که سالیان سال از آن روشها بهره گرفته، اگر شما هم از آن دسته کسب و کارها هستید که آمادگی تغییر در روش و سیاستهای فروش و خدمات مشتریان را ندارید، این وبینار برای شما مفید نخواهد بود.

 

توضیحات وبینار

✅نتایج تاسیس باشگاه مشتریان :

1.افزایش سطح رضایت مشتریان

2.افزایش وفاداری مشتریان

3.معرفی و تبلیغ مستمر کسب و کار

4.کاهش هزینه های بازاریابی

5.کاهش و مدیریت هزینه های تبلیغات

6.ایجاد مزیت رقابتی پایدار

7.شناسایی مشتریان از دست رفته و امکان فالوآپ آنها

8.اجرای انواع کمپین های رویداد محور و افزایش نرخ بازگشت مشتریان

9.اتشکیل و دسته بندی اطلاعات مشتریان و بهره برداری از آنها در راستای توسعه فروش

10.فروش پایدار و مستمر بیشتر

11.تبدیل مشتریان به هواداران و بازاریابهای کسب و کار شما

 

این وبینار برای شما مفید نخواهد بود اگر آمادگی تغییر در سیاستهای فروش کسب و کار خود را ندارید.

پس از حضور در این وبینار می توانید از طریق شرکت در جلسه مشاوره آنلاین یک ساعته (ویژه ثبت نام کنندگان غیر رایگان) همراه با مدرس دوره (محمود رویت پور) به بررسی و ارزیابی چالش های توسعه بازار پرداخته و برای کسب و کار خود برنامه های ویژه در بخش توسعه بازار و خدمات مشتریان تدوین نمایید.

 

چنانچه همزمان با شرکت در وبینار علاقمند به دریافت نسخه دمو
نرم افزار باشگاه مشتریان دکترکلابز می باشید می توانید از طریق این لینک اقدام به ثبت درخواست نمایید.
 
و در صورتیکه ویدیو وبینار را تهیه نموده اید و علاقمند به جلسه مشاوره با مدرس دوره می باشید، می توانید به آدرس پیج اینستگرام (عمان) را دایرکت کنید.

شرکت در وبینار

جهت شرکت در این وبینار می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید

محصولات آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو
×
×

سبد خرید

درخواست اکانت یک ماهه رایگان باشگاه مشتریان دکتر کلابز
اگر قصد آشنایی بیشتر با نرم افزار باشگاه مشتریان دکتر کلابز را دارید می توانید درخواست دریافت اکانت یک ماهه رایگان ثبت کنید​
  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, jpeg, webp.