باشگاه مشتریان خانه کفش

باشگاه مشتریان فروشگاه کفش
فروشگاه کیف و کفش نیز مانند خیلی از کسب و کارهای دیگر جزو مشاغلی است که باشگاه مشتریان می تواند تاثیر زیادی در حفظ مشتری و افزایش فروش آن داشته باشد. جمع آوری اطلاعات مشتریان می تواند اولین قدم در مسیر رشد اینچنین کسب و کارهایی باشد که نیاز به ارتباط مداوم با مشتریان خود دارند. برای مثال در این نوع از کسب و کارها یکی از اطلاعات کاربردی برای مشتریان سایز پای آنها می باشد. که با داشتن این اطلاعات شما می توانید به راحتی و با ارسال پیامک به یک دسته خاص از مشتریان تمامی اجناس تک سایز خود را به فروش برسانید.
شما می توانید انواع اطلاع رسانی ها اعم از تغییر آدرس فروشگاه، اجناس جدید، جشنواره و تخفیفات و …را به راحتی در اختیار مشتریان قرار دهید. همچنین امکان اعتباردادن به مشتریان در ازای خرید، معرفی مشتریان جدید به کسب و کار شما، نظرسنجی و … فراهم می باشد که می توانید از این امکانات به راحتی استفاده کنید.
باشگاه مشتریان خانه کفش
فروشگاه خانه کفش ارائه دهنده انواع کیف و کفش های چرم با بالاترین کیفیت نمونه ای موفق دیگری از راه اندازی باشگاه مشتریان در حوزه کیف و کفش می باشد.
شما با عضویت در باشگاه مشتریان خانه کفش می توانید در هر بار خرید خود از فروشگاه اعتبار هدیه برای خرید بعدی خود دریافت کنید، از کمپین ها و آفرهای ویژه فروشگاه استفاده کنید، در روز تولد خود اعتبار هدیه دریافت کنید، با معرفی دوستان و آشنایان خود از اعتبار هدیه اعطایی فروشگاه بهره مند شوید و …
سناریو باشگاه مشتریان
سناريوی مناسب این مدل از کسب و کارها می تواند سناریو حجمی و امتیازی باشد. زیرا کیف و کفش جزو اجناسی است که مسلماً دوره مراجعه مشخصی دارد و سناریو های تعدادی و یا مبلغی نمی تواند گزینه مناسبی برای این دسته از کسب و کارها باشد بنابراین مشتری می تواند با حجم خرید بیشتر اعتبار و امتیاز بیشتری از فروشگاه دریافت کرده و انگیزه بیشتری برای مراجعه بعدی خود به فروشگاه داشته باشد.
برخی از سناریوهای دیگر
گوش دادن به مشتریان نتیجه می دهد
ممکن است کلیشه ای به نظر برسد اما گوش دادن به مشتریان ممکن است مهم ترین کاری باشد که یک برند می تواند برای ایجاد یک سناریو باشگاه مشتریان کفش موفق انجام دهد.
جوایز معروف YOU بر اساس اطلاعات دریافت شده توسط مقامات کسب و کارها و تحقیقات گسترده در مورد مشتریان ایجاد شده و بر آنچه که مشتریان از یک باشگاه مشتریان انتظار دارند، متمرکز شده است.
اولین مورد، ارسال رایگان سفارشات آنلاین، همه روزه، برای همه اعضا و بدون حداقل خرید است.
این سناریو ساختاری دو لایه دارد: استار و سوپراستار. سوپر استارها 50 درصد سریعتر امتیاز کسب می کنند. همچنین هدایای تولد بهتر و امتیاز دو برابری برای خریدهای انجام شده در ماه تولد خود، دریافت می نمایند.
همچنین روزهای امتیازی در طول سال وجود دارد که به اعضا فرصت بیشتری برای کسب امتیاز سریعتر می دهد و فرصت هایی اضافی جهت دریافت پاداش برای رفتارهای خاص، در نظر گرفته می شود، که پتانسیل کسب پاداش از طریق امتیاز را افزایش می دهد.
یک نکته کلیدی در اینجا دوره بازخرید انعطاف پذیر سناریو است که به اعضا امکان میدهد تا هر زمان که بخواهند، امتیازهای خود را تبدیل به پاداش کنند و در بخش های مختلف فروشگاه شما اقدام به خرید نمایند.
مزایای فوری
چه کسی مزایای فوری را در یک باشگاه مشتریان دوست ندارد؟
امتیازها روشی اثبات شده برای اندازه گیری میزان پیشرفت یا وضعیت هستند، اما در حال حاضر، مشتریان به دنبال کسب مزایای فوری هستند. جهان در حال سریع تر شدن است و سناریوهای باشگاه مشتریان، باید به این روند پاسخ دهند.
تخفیف های فوری، حمل و نقل رایگان، ارتقای رایگان و تبادل امتیازات فقط برای مشتریانی که عضو هستند، مزایایی می باشند که به مشتریان شما اجازه می دهند تا در هر بار که خرید انجام می دهند، احساس با ارزش بودن را تجربه کنند.
دیدگاهتان را بنویسید