باشگاه مشتریان خانه کفش

باشگاه مشتریان فروشگاه کفش
فروشگاه کیف و کفش نیز مانند خیلی از کسب و کارهای دیگر جزو مشاغلی است که باشگاه مشتریان می تواند تاثیر زیادی در حفظ مشتری و افزایش فروش آن داشته باشد. جمع آوری اطلاعات مشتریان می تواند اولین قدم در مسیر رشد اینچنین کسب و کارهایی باشد که نیاز به ارتباط مداوم با مشتریان خود دارند. برای مثال در این نوع از کسب و کارها یکی از اطلاعات کاربردی برای مشتریان سایز پای آنها می باشد. که با داشتن این اطلاعات شما می توانید به راحتی و با ارسال پیامک به یک دسته خاص از مشتریان تمامی اجناس تک سایز خود را به فروش برسانید.
شما می توانید انواع اطلاع رسانی ها اعم از تغییر آدرس فروشگاه، اجناس جدید، جشنواره و تخفیفات و …را به راحتی در اختیار مشتریان قرار دهید. همچنین امکان اعتباردادن به مشتریان در ازای خرید، معرفی مشتریان جدید به کسب و کار شما، نظرسنجی و … فراهم می باشد که می توانید از این امکانات به راحتی استفاده کنید.
باشگاه مشتریان خانه کفش
فروشگاه خانه کفش ارائه دهنده انواع کیف و کفش های چرم با بالاترین کیفیت نمونه ای موفق دیگری از راه اندازی باشگاه مشتریان در حوزه کیف و کفش می باشد.
شما با عضویت در باشگاه مشتریان خانه کفش می توانید در هر بار خرید خود از فروشگاه اعتبار هدیه برای خرید بعدی خود دریافت کنید، از کمپین ها و آفرهای ویژه فروشگاه استفاده کنید، در روز تولد خود اعتبار هدیه دریافت کنید، با معرفی دوستان و آشنایان خود از اعتبار هدیه اعطایی فروشگاه بهره مند شوید و …
سناریو باشگاه مشتریان
سناريوی مناسب این مدل از کسب و کارها می تواند سناریو حجمی و امتیازی باشد. زیرا کیف و کفش جزو اجناسی است که مسلماً دوره مراجعه مشخصی دارد و سناریو های تعدادی و یا مبلغی نمی تواند گزینه مناسبی برای این دسته از کسب و کارها باشد بنابراین مشتری می تواند با حجم خرید بیشتر اعتبار و امتیاز بیشتری از فروشگاه دریافت کرده و انگیزه بیشتری برای مراجعه بعدی خود به فروشگاه داشته باشد.
راه اندازی باشگاه مشتریان
اگر مایل به راه اندازی باشگاه مشتریان خود هستید می توانید با مراجعه به لینک زیر درخواست خود را ثبت کنید.
👇👇👇👇👇
https://b2n.ir/q71167
دیدگاهتان را بنویسید