نرم افزار باشگاه مشتریان پزشکان دکتر کلابز
نرم افزار باشگاه مشتریان پزشکان
نرم افزار باشگاه مشتریان فرایندی برای جذب هر چه بیشتر مشتریان وفادار در کسب و کار شماست، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در طول روز شاهد مراجعه مشتریان جدیدی در کسب و کار خود باشید ، مشتریانی که بواسطه هزینه های بسیار زیاد و زحمات متعددی که در راستای بازارایابی و تبلیغاتی کشیده اید امروز تصمیم به خرید از کسب و کار شما نموده اند.
به ظاهر مراجعه مشتریان جدید به کسب و کار شما اتفاقی خوش آیند است اما اگر کمی دقیق تر این مورد را مورد ارزیابی قرار دهید و به عنوان صاحب یک کسب و کار نتوانید مشتریان خود را برای خریدهای بعدی متمرکز نمایید و شاهد مراجعات مکرر مشتریان باشید.
تمام سرمایه گذاری شما در مسیر بازاریابی و جذب مشتریان در کسب و کارتان بعنوان هزینه سربار محسوب شده و شما مجبور هستید برای جذب مجدد همین مشتریانی که یکبار کسب و کار شما را تجربه کرده اند مجدد هزینه های بسیاری را برای بازاریابی و تبلیغات صرف نمایید.
نرم افزار باشگاه مشتریان این امکان را برای کسب و کار شما فراهم می نماید تا بواسطه جمع آوری اطلاعات مشتریان؛ تحلیل رفتار مشتریان، طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی در کسب و کار خود شاهد بازگشت مجدد مشتریان بوده و از این طریق بتوانید هزینه های بازاریابی و تبلیغاتی خود را به مراتب نسبت به گذشته مدیریت و هدفمند صرف کنید
ما در دکتر کلابز به شما از طریق نرم افزار باشگاه مشتریان کمک خواهیم کرد تا بواسطه راه اندازی باشگاه مشتریان، در کسب و کار خود شاهد جذب چند برابری مشتریان وفادار و خوشحال باشید.
برای اینکه تجربه موفقی از راه اندازی باشگاه مشتریان در کسب و کار خود رقم بزنید، به این نکات دقت کنید:
1. سعی کنید در طول دوره ها و فصول مختلف سال بر اساس تحلیلی که از رفتار مشتریان در نرم افزار باشگاه مشتریان دریافت می کنید، کمپین های هدفمندی برای مراجعه مجدد مشتریان خود طراحی نمایید.
2.اجرای کمپین های رویدادهای محور (تولد،سالگرد ازدواج، تولد فرزندان و….) در نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند نتایج ویژه ایی برای افزایش نرخ تعامل با آنها در کسب و کار شما ایفا کند.
3.ایجاد وجه تمایز بین مشتریان معمولی و وفادر اثربخشی برنامه های وفاداری را چندین برابر می نماید و اینجاست که نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند خروجی های اثربخی را برای کسب و کار شما فراهم نماید.
4.سعی کنید شناخت دقیق تری به رفتار مصرف کنندگان و علت مراجعه آنها به کسب و کار خود داشته باشید، چرا مشتریان به کسب و کار شما وفادار باید شوند، از بخش گزارشات نرم افزار باشگاه مشتریان پزشکان می توانید پس از دریافت انواع تحلیل ها دلایل وفاداری مشتریان را مورد ارزیابی قرار دهید.
5.شخصی سازی پیامهای ارسالی به مشتریان تاثیر، پیام تبلیغاتی را چندین برابر می کند، در نرم افزار باشگاه مشتریان دکتر کلابز می توانید به راحتی انواع پیامهای کاملاً شخصی سازی شده با درح اطلاعاتی همانند: نام و نام خانوادگی مشتریان، مبلغ خرید، تاریخ و ساعت خرید، مانده موجودی و… را طراحی و شاهد افزایش چندین برابری اثربخشی برنامه باشگاه مشتریان کسب و کار خود باشید.
6.پس از خریداری نرم افزار باشگاه مشتریان پزشکان شما نیاز دارید تا از طریق دریافت خدمات توسعه یا مشاوره بازدهی برنامه وفاداری را در کسب و کار خود افزایش داده و بدین شکل بتوانید اقدام به ایجاد یک مزیت رقابتی جدید باشید، تیم پشتیبانی و مشاوره دکتر کلابز متشکل از متخصصین بازاریابی و فروش پس از خرید نرم افزار باشگاه مشتریان از طریق ارائه خدمات مشاوره بازاریابی و باشگاه داری به شما کمک خواهد نمود تا هر چه بیشتر از امکانات نرم افزار باشگاه مشتریان مطلع و از آن بهره برداری نمایید.
مطلب پیشنهادی: مزایای راه اندازی باشگاه مشتریان برای کسب و کار شما
امکانات ویژه نرم افزار یاشگاه مشتریان
برخی از امکانات نرم افزار دکتر کلابز
بخش عضویت مشتریان در نرم افزار باشگاه مشتریان
عضویت از طریق موبایل و تبدیل موبایل به کیف پول الکترونیکی
عضویت از طریق کارت الکترونیکی
عضویت از طریق لینک (ویژه شبکه های اجتماعی)
عضویت از طریق وب سرویس (ویژه پلتفرم ها)
عضویت از طریق دستگاه پوز (ویژه کسب و کارهای فروشگاهی)
بخش سناریوها پس از خرید
تعریف سناریو بر اساس امتیازبندی
تعریف سناریو بر اساس حجم خرید
تعریف سناریو بر اساس گروه بندی مشتریان
تعریف سناریو بر اساس محصول خاص
تعریف سناریو بر اساس دفعات مراجعه مشتریان
تعریف سناریو محدودیت درصدی از موجودی
تعریف سناریو محدودیت مبلغی از موجودی
تعریف سناریو محدودیت تعدادی از موجودی
بخش ثبت تراکنش خرید
امکان ثبت تراکنش خرید از طریق دستگاه پوز
امکان ثبت تراکنش خرید از طریق پنل نرم افزار
امکان ثبت تراکنش خرید از طریق وب سرویس
امکان ثبت تراکنش کسر موجودی
امکان افزایش و کاهش امتیاز مشتریان
امکان اعمال محدودیت مصرف اعتبار هدیه
سناریو و اطلاع رسانی پیامکی
تعریف سناریو بر اساس امتیازبندی
تعریف سناریو بر اساس حجم خرید
تعریف سناریو بر اساس گروه بندی مشتریان
تعریف سناریو بر اساس محصول خاص
تعریف سناریو بر اساس دفعات مراجعه مشتریان
تعریف سناریو محدودیت درصدی از موجودی
تعریف سناریو محدودیت مبلغی از موجودی
تعریف سناریو محدودیت تعدادی از موجودی
سامانه پیامکی خدماتی
ارسال پیامک اختصاصی
پس از ثبت نام مشتریان بنام مشتری
ارسال پیام پس از ثبت خرید مشتریان، با جزئیات کاملاً سفارشی
ارسال پیام پس از کسر اعتبار مشتریان، با جزئیات کاملاً سفارشی
ارسال پیام به گروهی از مشتریان
ارسال پیام به مشتری خاص
ارسال پیام به مشتریان وفادار
ارسال پیام به مشتریان از دست رفته
ارسال پیام به مشتریان خانم
ارسال پیام به مشتریان آقا
ارسال پیام به رده خاص سنی
ارسال پیام به منطقه ایی خاص از مشتریان
بخش پیگیری مشتریان
ارسال پیام پس از ثبت نام به مشتریان
ارسال پیام پس از خرید به مشتریان
ارسال پیام پس از کسر اعتبار مشتریان
ارسال پیام پیگیری در سررسید تاریخ ازدواج
ارسال پیام پیگیری در سر رسید تاریخ تولد مشتریان
ارسال پیام پیگیری در سررسید تاریخ خاص
ارسال پیام پیگیری در تاریخ تولد فرزند
ارسال پیام پیگیری پس از عضویت از طریق لینک
ارسال پیام پیگیری پس از عضویت از طریق وب سرویس
ارسال پیام پیگیری پس از عضویت/ خرید/ کسر اعتبار از طریق پوز
ارسال پیام پیگیری پس از افزایش اعتبار
ارسال پیام پیگیری پس از کاهش اعتبار
ارسال پیام پیگیری پس از افزایش امتیاز
ارسال پیام پیگیری پس از کاهش امتیاز
ارسال پیام پیگیری پس از ورود به گروه امتیازی
ارسال پیام پیگیری معرفی مشتریان
ارسال پیام پیگیری پس از خرید مشتری معرفی شده
سیستم حضور و غیاب و باشگاه کارمندان دکتر کلابز
امکان فعالسازی دستگاه حضور غیاب
امکان ارزیابی وضعیت حضور و غیاب
امکان اعطای امتیاز در ازای حضور و غیاب
امکان گزارشگیری وضعیت حضور و غیاب پرسنل
امکان شیفت بندی مشتریان
امکان ایجاد کیف پول برای کارمندان
امکان اعطای اعتبار و امتیاز به کارمندان
امکان ارزیابی کلی رفتار کارمندان
امکان رده بندی کارمندان
گروه بندی ها در دکتر کلابز
امکان ایجاد انواع گروه برای مشتریان
امکان گروه بندی امتیازی مشتریان
امکان گروه بندی بر اساس محصول
امکان اعمال سناریو برای هر گروه
امکان ارسال پیامک به صورت گروهی
امکان ارزیابی وضعیت عضویت مشتریان در گروه ها
سطوح دسترسی در دکتر کلابز
امکان تعریف انواع سطوح دسترسی برای کارمندان
محدودیت در دسترسی به تعریف مشتریان
محدودیت دسترسی به ثبت خرید
محدودیت دسترسی به کسر اعتبار
محدودیت دسترسی به تراکنش ها
محدودیت دسترسی به تحلیل ها
محدودیت دسترسی به کمپین ها
محدودیت دسترسی به نظرسنجی
محدودیت دسترسی به پیامک
و…
بخش گزارش تراکنش ها
گزارش تراکنش از بازه زمانی تا بازه زمانی
گزارش تراکنش از مشتری خاص
گزارش تراکنش خرید ویژه مبلغ
گزارش تراکنش بر اساس موبایل مشتریان
گزارش تراکنش بر اساس گروه خاصی از مشتریان
گزارش تراکش بر اساس نوع تراکنش
گزارش تراکنش بر اساس موجودی مشتریان
گزارش تراکنش بر اساس تعداد دفعات مراجعه
بخش ریفرال(معرفی)مشتریان
معرفی مشتری و اعطای امتیاز به معرفی شده
معرفی مشتریان و اعطای اعتبار به معرفی کننده
تحلیل میزان فعالیت ریفر کنندگان
تحلیل وضعیت ریفر گیرندان
ارسال پیامک اختصاصی به ریفر کننده
ارسال پیامک اختصاصی به ریفر گیرنده
نظرسنجی مشتریان در دکتر کلابز
امکان طراحی فرم های نظرسنجی اختصاصی
امکان طراحی سئوالات و پاسخ های اختصاصی
امکان تحلیل های پاسخ نظرات مشتریان
امکان ارزیابی میزان مشارکت در نظرسنجی
امکان ارزیابی مشتریان غیر فعال در نظرسنجی
امکان ارسال پیام های پس از شرکت در نظرسنجی
تحلیل های دکتر کلابز
امکان تحلیل RFM برای شناسایی مشتریان وفادار، از دست رفته و بی خیال
تحلیل CLV جهت محاسبه طول عمر مشتریان
تحلیل CAC
تحلیل ROI
تحلیل MROI
تحلیل retention rate
امکان طراحی تحلیل های ویژه کسب و کار شما
تحلیل وضعیت رشد کسب و کار
تحلیل میانگین مراجعه مشتریان
تحلیل میانگین حجم خرید مشتریان
تحلیل میانگین مراجعه مشتریان به تفکیک
تحلیل شناسایی جنسیت مشتریان
تحلیل فراوانی مشتریان در شهر
تحلیل فراوانی مشتریان در کشور
تحلیل رده بندی سنی مشتریان
تحلیل نرخ تدبدیل سرنخ
تحلیل فرآوانی تراکنش ها
تحلیل رفتار مشتریان در روز
تحلیل رفتار مشتریان در هفته
تحلیل رفتار مشتریان ماه
تحلیل نظرات مشتریان
کمپین های جذب مشتریان دکتر کلابز
امکان طراحی کمپین های جذب، مختص برنامه های خاص
امکان تولید لینک عضویت مشتریان ویژه کمپین های خاص
امکان بودجه بندی کمپین ها
امکان ارزیابی هزینه جذب مشتریان در کمپین ها
امکان بررسی وضعیت لیدهای ایجاد شده در کمپین ها
امکان بررسی میزاز تبدیل لید به مشتری
امکان ارسال پیامک به لیدهای ایجاد شده
امکان ارسال پیام به مشتریان کمپین ها
امکان تعریف سرویس کارت اعتباری
امکان ایجاد انواع کارت های هدیه
امکان ایجاد انواع کارتها اعتباری
امکان ایجاد شبکه فروش کارت اعتباری
امکان ایجاد شبکه
باشگاههای مشتریان
گزارشگیری به تفکیک کارت هدیه
گزارشگیری به تفکیک کارت اعتباری
گزارشگیری به تفکیک اعضا یا فروشگاه در شبکه کارت اعتباری
امکانات داشبورد دکتر کلابز
شمارش تعداد اعضای باشگاه مشتریان
ارزیابی وضعیت میزان اعتبارهای اعطا شده در باشگاه
ارزیابی وضعیت میزان اعتبارهای مصرف شده در باشگاه
ارزیابی وضعیت میزان اعتبارهای موجود در باشگاه
ارائه نمودار سیر وضعیت فروش کسب و کار از ابتدا تا انتها
نمایش لیست رویداد مشتریان (تولد، ازدواج و…)
نمایش وضعیت مراجعات مشتریان در (فصل، ماه، روز،ساعت)
نیاز به مشاوره دارید؟
کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به شما هستند
درخواست مشاوره آنلاین
پلن های باشگاه مشتریان
- طراحی انواع سناریو
- گزارش و تحلیل مشتریان
- باشگاه مشتریان اینستگرامی
- مشاوره طراحی سناریو
- آموزش و پشتیبانی یکساله
- امکانات چند شعبه ایی
- امکان اتصال به وب سایت
- دستگاه پوز مخصوص
- امکان صدور کارت باشگاه مشتریان
- شارژ هدیه پیامک
- طراحی انواع سناریو
- گزارش و تحلیل مشتریان
- باشگاه مشتریان اینستگرامی
- مشاوره طراحی سناریو: 2 جلسه آنلاین
- آموزش و پشتیبانی یکساله
- امکان اتصال به وب سایت
- شارژ هدیه پیامک: 10000 عدد
- امکانات چند شعبه ایی
- دستگاه پوز مخصوص
- امکان صدور کارت باشگاه مشتریان
- طراحی انواع سناریو
- گزارش و تحلیل مشتریان
- باشگاه مشتریان اینستگرامی
- مشاوره طراحی سناریو: 3 جلسه آنلاین
- آموزش و پشتیبانی یکساله
- شارژ هدیه پیامک: 20000 عدد
- امکانات چند شعبه ایی
- امکان اتصال به وب سایت
- دستگاه پوز مخصوص
- امکان صدور کارت باشگاه مشتریان
- طراحی انواع سناریو
- گزارش و تحلیل مشتریان
- باشگاه مشتریان اینستگرامی
- مشاوره طراحی سناریو
- آموزش و پشتیبانی یکساله
- امکانات چند شعبه ایی
- امکان اتصال به وب سایت
- دستگاه پوز مخصوص
- امکان صدور کارت باشگاه مشتریان
- شارژ هدیه پیامک
- طراحی انواع سناریو
- گزارش و تحلیل مشتریان
- باشگاه مشتریان اینستگرامی
- مشاوره طراحی سناریو: 2 جلسه آنلاین
- آموزش و پشتیبانی یکساله
- امکان اتصال به وب سایت
- شارژ هدیه پیامک: 10000 عدد
- امکانات چند شعبه ایی
- دستگاه پوز مخصوص
- امکان صدور کارت باشگاه مشتریان
- طراحی انواع سناریو
- گزارش و تحلیل مشتریان
- باشگاه مشتریان اینستگرامی
- مشاوره طراحی سناریو: 3 جلسه آنلاین
- آموزش و پشتیبانی یکساله
- شارژ هدیه پیامک: 20000 عدد
- امکانات چند شعبه ایی
- امکان اتصال به وب سایت
- دستگاه پوز مخصوص
- امکان صدور کارت باشگاه مشتریان
پلن پایه
زمان فعالسازی : 48 ساعت
طراحی انواع سناریو
گزارش و تحلیل مشتریان
باشگاه مشتریان اینستگرامی
مشاوره طراحی سناریو
آموزش و پشتیبانی یکساله
امکانات چند شعبه ایی
امکان اتصال به وب سایت
دستگاه پوز مخصوص
امکان صدور کارت باشگاه مشتریان
شارژ هدیه پیامک
پلن حرفه ایی
زمان فعالسازی : 48 ساعت
طراحی انواع سناریو
گزارش و تحلیل مشتریان
باشگاه مشتریان اینستگرامی
مشاوره طراحی سناریو: 2 جلسه آنلاین
آموزش و پشتیبانی یکساله
امکان اتصال به وب سایت
شارژ هدیه پیامک: 10000 عدد
امکانات چند شعبه ایی
دستگاه پوز مخصوص
امکان صدور کارت باشگاه مشتریان
پلن جامع
زمان فعالسازی : 48 ساعت
طراحی انواع سناریو
گزارش و تحلیل مشتریان
باشگاه مشتریان اینستگرامی
مشاوره طراحی سناریو: 3 جلسه آنلاین
آموزش و پشتیبانی یکساله
شارژ هدیه پیامک: 20000 عدد
امکانات چند شعبه ایی
امکان اتصال به وب سایت
دستگاه پوز مخصوص
امکان صدور کارت باشگاه مشتریان
وبینارهای و دورههای آموزشی و تخصصی باشگاه مشتریان و خدمات مشتریان
پشتیبانی فنی
پشتیبانی فنی بمدت یکسال پس از راه اندازی باشگاه مشتریان
ارتباط حرفه ای
امکان برقراری ارتباط با crm، نرم افزارهای مالی و وب سایت
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان جهت طراحی سناریو اختصاصی باشگاه مشتریان
باشگاه داری
باشگاه داری جهت توسعه برنامه های باشگاه مشتریان
ارتباط با مشاوران ما
اگر سوالی دارید میتوانید با مشاوران ما با شماره تماس های زیر ارتباط بر قرار کنید


دکتر کلابز علاوه بر ارائه دهنده زیر ساخت باشگاه مشتریان توانسته بعنوان یک مشاور ارائه دهنده برنامه وفاداری مشتریان به کسب و کار ما کمک ویژه ایی کند.
امیر رمضانی(مدیر فروشگاه پوشاک آنتیک)

دکتر کلابز، در مبحث وفادارسازی مشتریان، صرفاً یک نرم افزار باشگاه مشتریان برای ما نبوده، همراهی تیم مشاوره دکتر کلابز توانسته خروجی های ویژه ایی برای جذب هر چه بیشتر مشتریان وفادار برای کسب و کار من به ارمغان بیاورد.
رضا خداپرست(کلینیک لاووین)
انتخاب نرم افزار باشگاه مشتریان پس از طراحی استراتژی و برنامه وفادارسازی مشتریان یکی از مهم ترین قدمها در تاسیس باشگاه مشتریان موفق است، جهت انتخاب هر چه دقیقتر نرم افزار باشگاه مشتریان شاخص های مختلفی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. برخی از این شاخص ها عبارتند از:
• قابلیت مدیریت برنامه های باشگاه مشتریان: یک نرم افزار باشگاه مشتریان باید به شما امکان دهد که برنامه های باشگاه مشتریان خود را به راحتی طراحی، اجرا و ارزیابی کنید. شما باید بتوانید برنامه خود را براساس نیازهای و اهداف کسب و کار خود سفارشی کنید و جزئیات همه برنامه های خود را پیگیری کنید.
• قابلیت داشبورد فعالیت: یک نرم افزار باشگاه مشتریان باید قابلیت تحلیل و گزارش گیری را داشته باشد. شما باید بتوانید داده های رفتاری، ترجیحات و پروفایل مشتریان خود را جمع آوری و استفاده کنید. شما همچنین باید بتوانید عملکرد و نتایج برنامه خود را اندازه گیری و بهبود بخشید.
• قابلیت رابط دیجیتال: یک نرم افزار باشگاه مشتریان باید قابل دسترس در کانال های دیجیتال مختلف باشد. شما و مشتریان خود باید بتوانید اطلاعات کاربر و جزئیات برنامه را آنلاین مشاهده و ویرایش کنید. شما همچنین باید بتوانید پاداش، پروموشن، سرویس و تجربه را به صورت دیجیتال به مشتریان خود ارائه دهید
و اما مهمترین قابلیت یک نرم افزار باشگاه مشتریان به بخش سناریو نویسی و فالوآپ یا پیگری مشتریان مربوط می شود، شما باید بتوانید پس از راه اندازی باشگاه مشتریان از طریق اجرا انواع سناریوها و برنامه های پیگیری نرخ بازگشت و تعامل با مشتریان را چندین برابر نماید، انعطاف در اجرای انواع سناریوهاو انواع روشهای فالوآپ و پیگیری مشتریان می تواند میزان اثرگذاری برنامه وفادارسازی مشتریان را در کسب و کار شما بسیار بهبود ببخشد.
باشگاه مشتریان یکی از راه های موثر برای افزایش وفاداری و ارزش مشتریان در کسب و کارها است. اما برای ایجاد یک باشگاه مشتریان موفق، باید سناریوهای مناسب را براساس نوع کسب و کار، نیازهای مشتریان و اهداف خود انتخاب کنید. برخی از مطرح ترین سناریوهای باشگاه مشتریان در کسب و کارهای موفق ایرانی عبارتند از:
• سناریو پاداش نقدی: در این سناریو، مشتریان با خرید محصولات و خدمات از کسب و کار، پاداش نقدی دریافت می کنند. این پاداش می تواند به صورت تخفیف، کارت هدیه، بازپرداخت یا حساب پس انداز باشد. این سناریو برای کسب و کارهایی مناسب است که قصد دارند به سادگی و سرعت مشتریان را جذب و تشویق کنند. برای مثال، شرکت دیجی کالا یک باشگاه مشتریان با نام دیجی پلاس دارد که با عضویت در آن، مشتریان می توانند از تخفیف های ویژه، حمل رایگان، خدمات پس از فروش و غیره بهره مند شوند.
• سناریو پاداش امتیاز: در این سناریو، مشتریان با خرید محصولات و خدمات از کسب و کار، امتیاز جمع آوری می کنند. سپس با تبادل امتیازات خود با پاداش های مختلف، از تخفیفات و سرویس های ویژه بهره مند می شوند. این سناریو برای کسب و کارهایی مناسب است که قصد دارند به طولانی مدت و عمق رابطه خود با مشتریان را افزایش دهند. بطور مثالی یکی از شرکتهای ایرانی، یک نرم افزار باشگاه مشتریان دارد که با استفاده از آن، مشتریان می توانند با خرید از فروشگاه های شرکت کننده در برنامه، چک های هدیه دریافت کنند و آنها را در خرید بعدی خود استفاده کنند.
• سناریو پاداش تجربه: در این سناریو، مشتریان با خرید محصولات و خدمات از کسب و کار، پاداش هایی را دریافت می کنند که به بهبود تجربه آنها کمک می کنند. این پاداش ها می توانند به صورت دسترسی به سرویس های اختصاصی، اولویت در رزرو و صف، دعوت به رویدادهای ویژه و غیره باشند. این سناریو برای کسب و کارهایی مناسب است که قصد دارند به احساس ارزش و تعلق مشتریان به برند خود تأثیر بگذارند. بطور مثال یکی از رستورانهای زنجیره ای کشور، نرم افزار باشگاه مشتریانی دارد که با استفاده از آن، مشتریان می توانند با خرید از رستوران ها، فست فود ها و کافه های شرکت کننده در برنامه، نقطه جمع آوری کنند و آنها را با پاداش های تجربه ای را تبدیل به هدایای نقدی نمایند، بدین ترتیب این نرم افزار باشگاه مشتریان با هدف گذاری بخش های مختلف این کسب و کار مشتریان را به قسمتهای مختلف هدایت کرده و بدین واسطه سطح تعامل مشتریان را ارتقا و آنها را تحریک به سمت خرید محصولات بیشتر می نماید.
رضا محمدی
۲۳ شهریور ۱۴۰۱سلام.ممنونم.من از نرم افزار باشگاه مشتریان شما در حال استفاده هستم و نتیجه بسیار مثبتی در کسب و کار من داشت.من فروشگاه زنجیره ای دارم.
مدیر
۲۴ شهریور ۱۴۰۱ممنون از نظر خوب شما.خوشحالیم که نرم افزار باشگاه مشتریان ما استفاده میکنید.
امیر بیاکی
۲۴ شهریور ۱۴۰۱بخش کمپین های نرم افزار خیلی برای افزایش بازگشت مشتریان به من کمک کرده، مخصوصا به کسب و کارهای خدماتی پیشنهاد میکنم.
مدیر
۲۴ شهریور ۱۴۰۱خوشحالیم که نرم افزار باشگاه مشتریان براتون مفید واقع شده