سئوالات خود را از طریق فرم طراحی شده در این بخش یا شماره 02191300161 با کارشناسان دکتر کلابز مطرح نمایید.
مهم ترین و ارزشمندترین دارایی شما در کسب و کارتان، اطلاعات مشتریانتان می باشد، اگر شما از ابتدای راه اندازی کسب و کار خود از این دارایی ارزشمند به خوبی محافظت کنید و بواسطه راه اندازی باشگاه مشتریان مزیت های رقابتی پایداری در کسب و کار خود ایجاد نمایید، قطعاً در آینده نسبت به رقبا سرعت رشد و پایداری بالاتری خواهید داشت، بنابراین پیشنهاد ما راه اندازی باشگاه مشتریان همزمان با تاسیس کسب و کار شما می باشد.
بله، با توجه به اینکه فعالیت تخصصی ما در حوزه ارائه خدمات مشاوره کسب و کارها می باشد، چنانچه نرم افزار باشگاه مشتریان خود را از شرکتهای همکار تهیه کرده اید و در حوزه باشگاه داری و توسعه برنامه های باشگاه مشتریان خود تمایل به همراهی تیم دکتر کلابز دارید، درخواست خود را از طریق شماره 02191300161 داخلی 103 به همکاران واحد مشاوره منتقل فرمایید.
امکاناتی که در دکتر کلابز ایجاد با توجه به نوع کسب و کار امکان شخصی سازی و بهره برداری اختصاصی را دارد، به عبارتی متناسب با نیازهای کسب و کار خود می توانید از امکانات متنوع دکترکلابز نیازهای خود را در حوزه باشگاه مشتریان، سی آر ام، نوبت دهی آنلاین، کمپین و… مرتفع نمایید.
بین 20 تا 40 درصد مشتریان، 60 تا 80 درصد فروش در کسب و کار شما را ایجاد می نمایند! برای افزایش رضایت این گروه تاثیر گذار از مشتریان چه برنامه ای دارید؟
وفادارسازی مشتریان یک فرایند است و دکتر کلابز در مسیر اجرای این فرایند جذاب و تاثیر گذار ماموریت همراهی هر چه بیشتر با کسب و کار و تیم شما را خواهد داشت.
برای راه اندازی باشگاه مشتریان کافیست وارد لینک زیر شوید و پس درخواست دمو یا مشاوره راه اندازی باشگاه مشتریان،در کمترین زمان ممکن این سرویس برای کسب و کار شما فعال خواهد شد.
قطعاً شما می توانید قبل از راه اندازی باشگاه مشتریان از مشاورههای ما در حوزه بازاریابی، طراحی استراتژی برنامه های وفادارسازی مشتریان استفاده نمایید.
کافیست با شماره 021913100161 در ارتباط باشید.
پس از راه اندازی باشگاه مشتریان شما می توانید بمدت یکسال از خدمات پشتیبانی ما استفاده نمایید، هزنیه های پشتیبانی بصورت سالیانه و پس از انتخاب سرویس مورد نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
دکتر کلابز مشاور کسب و کار و ارائه دهنده برنامه های وفاداری (باشگاه مشتریان) در سطح کشور می باشد، استراتژی ما بررسی و آنالیز الگوههای موفق پروژه های باشگاه مشتریان و اجرای آنها در کسب و کارهای بهره بردار و طرف قرارداد می باشد.