شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در طول روز شاهد مشتریان جدیدی در کسب و کار خود باشید ُ مشتریانی که بواسطه هزینه های بسیار زیاد و زحمات متعددی که در راستای بازارایابی و تبلیغاتی کشیده اید امروز تصمیم به خرید از کسب و کار شما نموده اند.
به ظاهر مراجعه مشتریان جدید به کسب و کار شما اتفاقی خوش آیند است اما اگر کمی دقیق تر این مورد را مورد ارزیابی قرار دهیدُ و بعنوان صاحب یک کسب و کار نتوانید مشتریان خود را برای خریدهای بعدی متمرکز نمایید و شاهد مراجعات مکرر مشتریان باشید.
تمام سرمایه گذاری شما در مسیر بازاریابی و جذب مشتریان در کسب و کارتان بعنوان هزینه سربار محسوب شده و شما مجبور هستید برای جذب مجدد همین مشتریانی که یکبار کسب و کار شما را تجربه کرده اند مجدد هزینه های بسیاری را برای بازاریابی و تبلیغات صرف نمایید.
سرویس های باشگاه مشتریان این امکان را برای کسب و کار شما فراهم می نماید تا بواسطه جمع آوری اطلاعات مشتریان؛ تحلیل رفتار مشتریان، طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی در کسب و کار خود شاهد بازگشت مجدد مشتریان بوده و از این طریق بتوانید هزینه های بازاریابی و تبلیغاتی خود را به مراتب نسبت به گذشته مدیریت و هدفمند صرف کنید
ما در دکتر کلابز به شما کمک خواهیم کرد تا بواسطه راه اندازی باشگاه مشتریان، در کسب و کار خود شاهد جذب چند برابری مشتریان وفادار و خوشحال باشید.
برای اینکه تجربه موفقی از راه اندازی باشگاه مشتریان در کسب و کار خود رقم بزنید، به این نکات دقت کنید:
1. سعی کنید در طول دورهها و فصول مختلف سال بر اساس تحلیلی که از رفتار مشتریان در باشگاه مشتریان دریافت می کنید، کمپین های هدفمندی برای مراجعه مجدد مشتریان خود طراحی نمایید.
2.پرداختن به رویدادهای شخصی مشتریان می تواند نتایج ویژه ایی برای افزایش نرخ تعامل با آنها در کسب و کار شما ایفا کند.
3.ایجاد وجه تمایز بین مشتریان معمولی و وفادر اثربخشی برنامه های وفاداری را چندین برابر می نماید.
4.سعی کنید شناخت دقیق تری به رفتار مصرف کنندگان و علت مراجعه آنها به کسب و کارتون داشته باشید، چرا مشتریان به کسب و کار شما وفادار هستند؟
5.شخصی سازی پیامهای ارسالی به مشتریان تاثیر، پیام تبلیغاتی را چندین برابر می کند.
و نکات بیشتر را در بخش مقالات سایت مطالعه کنید…