پنجمین نمایشگاه صنایع غذایی و ورکشاپ فنون جذب و حفظ مشتریان
پنجمین نمایشگاه صنایع غذایی و ورکشاپ فنون جذب و حفظ مشتریان
پنجمین نمایشگاه صنایع غذایی، یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت غذا در کشور، با حضور بیش از 300 شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. این نمایشگاه فرصت مناسبی بود برای آشنایی با آخرین دستاوردها و فناوری های صنعت غذا و افزایش توان رقابتی شرکت های حضور یافته در بازارهای داخلی و خارجی.
در کنار این نمایشگاه، چندین جلسه و ورکشاپ تخصصی نیز برگزار شد که یکی از آن ها “فنون جذب و حفظ مشتریان در صنایع غذایی، کافی شاپها و رستورانها” بود که توسط دکترکلابز، یک شبکه باشگاه مشتریان حرفه ای، پشتیبانی و با تدریس محمود رویت پور موسس باشگاههای مشتریان دکترکلابز برگزار شد. در این ورکشاپ، محمود رویت پور، موسس ، یک سخنرانی با عنوان “چگونه با استفاده از باشگاه مشتریان در صنایع غذایی(کافی شاپها و رستورانها) مشتریان خود را جذب و حفظ کنید؟” ارائه داد که در آن به موضوعاتی مانند استراتژی های بازاریابی، روابط عمومی، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری پرداخت.
رویت پور، که یکی از پیشگامان و نوآوران در حوزه باشگاه مشتریان است، با تجربه ای بالغ بر 15 سال در این زمینه، به شرکت کنندگان ورکشاپ نکات مفید و کاربردی را آموخت که می توانند با استفاده از آن ها، جذب و حفظ مشتریان خود را بهبود بخشند و در نتیجه سود خود را افزایش دهند.
این ورکشاپ، یکی از پرطرفدارترین و پربازخوردترین جلسات در حاشیه نمایشگاه صنایع غذایی بود که با استقبال گسترده شرکت کنندگان روبرو شد. بسیاری از شرکت کنندگان، از دانش و تجربه رویت پور به عنوان یک مشاور حرفه ای در صنعت غذا ستایش کردند و از او برای ارائه چنین ورکشاپ مفید و کاربردی تشکر کردند.
دکترکلابز، یک شبکه باشگاه مشتریان حرفه ای است که با هدف افزایش وفاداری و رضایت مشتریان، خدمات متنوع و ارزشمندی را به شرکت های صنعت غذا ارائه می دهد. با استفاده از دکترکلابز، شما می توانید یک باشگاه مشتریان سفارشی و منحصر به فرد برای شرکت خود راه اندازی کنید و از تخفیفات ویژه، هدایای رایگان، مشاوره رایگان، آموزش های رایگان، خبرنامه های آموزشی و خبری، پشتیبانی فنی و … بهره مند شوید.
دکترکلابز، با استفاده از فناوری های نوین و پلتفرم های مختلف، با شما در تماس است و شما را در جریان آخرین اخبار، فعالیت ها، محصولات و خدمات شبکه دکترکلابز قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به سایت مراجعه به این لینک اقدام به ثبت نام در سامانه باشگاه مشتریان دکترکلابز نموده، عضو شبکه دکترکلابز شوید و از خدمات منحصر به فرد آن لذت ببرید.
با عضویت در شبکه دکترکلابز، شما نه تنها به جامعه بزرگ و پویای مشتریان صنعت غذا پیوسته اید، بلکه به عنوان یک همکار و همفکر در تصمیم گیری های شبکه دکترکلابز نقش دارید. شما می توانید نظرات، پیشنهادات، انتقادات و بازخوردهای خود را با ما از طریق ارتباط با شماره 02191300161 ارسال نمایید و چنانچه در این نمایشگاه حضور نداشته اید و علاقمند به مشاهده محتوا ارائه شده در ورکشاپ فنون جذب و حفظ مشتریان در رستورانها و کافی شاپها هستید، از بخش زیر می توانید ویدیو وبینار برگزار شده را تهیه نمایید.
چنانچه در مشاهده تصویر و محتوا بخش پایین دچار مشکل هستید از طریق این لینک اقدام کنید.
دیدگاهتان را بنویسید