وبینار تکنیک های تأسیس باشگاه مشتریان و افزایش فروش (ویژه 1402)

توضیحات وبینار
سال 1401 با فراز و نشیبهای بسیار زیاد در فضای کسب و کار به اتمام رسید…
کسب و کارهایی در سال 1402 موفق خواهند بود که از تمامی فراز و نشیب های سال گذشته استفاده و مسیر توسعه فروش و وفادارسازی مشتریان را برای خود هموار و فراهم سازند.
اگر شما صاحب کسب و کار آنلاین یا آفلاین می باشید و در سال گذشته موفق شده اید تا کسب و کار خود را علاوه بر حفظ توسعه دهید؛ روشها و تکینکهای افزایش فروش ویژه سال 1402 که در این وبینار با گرایش مباحث وفادارسازی مشتریان به آنها خواهیم پرداخت می تواند به توسعه هر چه بیشتر فروش در سال به شما کمک نموده تا علاوه بر رشد فروش، با مدیریت در هزینه های بازاریابی خود شاهد جذب هر چه بیشتر مشتریان باشید.
در این وبینار قصد داریم تا ترندهای حوزه باشگاه مشتریان، سناریوهای موفق باشگاه مشتریان، روشهای موثر فالوآپ و پیگیری مشتریان را با جزئیاتی کامل به شما شرح دهیم.
اگر در تلاش برای کاهش و مدیریت هزینه های بازاریابی، تبلیغات و فروش می باشید، رسیدگی به موضوع وفادارسازی مشتریان، و باشگاه مشتریان در کسب و کار شما می بایست در الویت بسیار بالا قرار گیرد.
دکتر کلابز بعنوان ارائه دهنده سرویسهای باشگاه مشتریان در سطح کشور بواسطه برگزاری وبینارهای تخصصی حوزه خدمات مشتریان علاوه بر انتقال تجربه، اقدام به معرفی روشهای از وفادارسازی مشتریان می نماید تا کسب و کارهای با بهره برداری آن شاهد توسعه هر چه بیشتر فروش گردند.
شرکت در وبینار
جهت شرکت در این وبینار می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید:
زمان برگزاری
سه شنبه 22 فروردین 1402
ساعت 19:00 الی 20:30
سرفصلهای وبینار
- معرفی مفاهیم کلیدی باشگاه مشتریان
- معرفی امکانات باشگاه مشتریان برای انواع کسب و کار
- معرفی قابلیت های باشگاه مشتریان برای افزایش فروش
- روشهای افزایش نرخ تبدیل سرنخ به مشتری
- روشهای موثر جذب مشتریان جدید
- روش های برقراری ارتباط موثر با مشتریان
- روشهای جمع آوری اطلاعات مشتریان از طریق باشگاه مشتریان
- روشهای پیگیری هدفمند مشتریان برای فروشهای بعدی
- تحلیل وضعیت مشتریان و فروش کسب و کار جهت افزایش فروش
- تحلیل و ارزیابی اطلاعات مشتریان و روشهای افزایش فروش
- آینده برنامه باشگاه مشتریان برای کسب و کارها
- تکنیک های افزایش نرخ بازگشت مشتریان و وفادارسازی آنها
- معرفی ترندهای باشگاه مشتریان
- بیشترین بهره برداران لویالتی در ایران
- بهترین سناریوهای باشگاه مشتریان
- بهترین روشهای فالوآپ مشتریان
مخاطبین
- مدیران فروش و بازاریابی کسب و کارها
- ادمین پیج های اینستگرامی
- مشاورین کسب و کارها
- بیزینس کوچ ها
- صاحبین کسب و کارها
- صاحبین کسب و کارهای آنلاین
- صاحبین کسب و کارهای فعال در اینستگرام
- سوشیال مارکترها
- فعالین در حوزه شبکه های اجتماعی
- افراد علاقمند به بازاریابی و فروش
- افراد علاقمند به کارآفرینی
- و تمامی علاقمندان به مباحث توسعه کسب و کار…
- کانون های تبلیغات و بازاریابی
- علاقمندان راه اندازی کسب و کار
دیدگاهتان را بنویسید