زمان برگزاری سهشنبه 15 شهریور 1401 ساعت 20:00 الی 21:30
زمانیکه صحبت از خدمات مشتریان در کافه و رستورانها و فعالین صنایع غذایی می شود، عمدتاً می توانیم بواسطه ارزیابی چند سرفصل مزیتهای رقابتی و وضعیت رضایت سنجی مشتریان را مورد ارزیابی قرار دهیم…
حالیکه فعالین این صنعت جهت افزایش حس رضایتمندی و وفادارسازی مشتریان از استراتژی های متعددی در کسب و کار خود بهره می برند و این خود اهمیت پرداختن به موضوعات customer service را در این کسب و کار چندین برابر نماید، اگر به سالهای خیلی دور نیز برگردیم شاهد آن هستیم که درصد بسیار زیادی از کسب و کارهای فعال در صنعت کافه و رستوان بعنوان پیشتازان حوزه باشگاه مشتریان و لویالتی از روشهای همانند : کارتهای امتیازی، ژتونهای فلزی که با اهدای این متریالها مشتریان را ترغیب به حضور مجدد در کافه و رستوران خود می نمودند و از یک سناریو بسیار ساده جایزه ایی در این راستا بهره مند می شدند، سناریوی که شاید در عصر کنونی نیز بعنوانی یک از استراتژی های پرتکرار باشگاه مشتریان همچنان در حال بهره برداری می باشد.
اگر شما نیز بعنوان فعال صنعت غذایی/کافه/رستوران و… در حال فعالیت می باشید یا بعنوان یکی از علاقمندان این حوزه در تلاش برای راه اندازی کسب و کاری موفق هستید، وبینار خدمات مشتریان و تاسیس باشگاه مشتریان در صنایع غذایی (کافه و رستوران) می تواند بعنوان یک فرصت ویژه برای شما محسوب شود و چنانچه پس از برگزاری این وبینار با این خبر روبرو شده اید می توانید از طریق مراجعه به لینک زیر اقدام به ثبت نام در وبینار خدمات مشتریان و فنون تاسیس باشگاه مشتریان در کافه و رستوران نموده و از این طریق ویدیو وبنیار را مشاهده نمایید.
در صورتیکه علاقمند به راه اندازی باشگاه مشتریان در کافه/رستوران/کترینگ و یا کسب و کار فعال خود در حوزه صنایع غذایی می باشید می توانید از طریق تکمیل فرم مشاوره اقدام به دریافت خدمات مشاوره ای و دسترسی به دمو نرم افزار باشگاه مشتریان داشته باشید.
فنون وفادارسازی و تاسیس باشگاه مشتریان در کافه و رستورانها
زمانیکه صحبت از وفاداری و باشگاه مشتریان می شود به کافه و رستوران بعنوان اولین اصناف مطرح در دنیا که اقدام به تاسیس و بهره برداری باشگاه مشتریان داشته اند خواهیم رسیم…
کارتهای شماره گذاری شده و یا ژتونهای فلزی که مشتریان پس از هر بار مراجعه به کافه یا رستوران مورد نظر با جمع آوری این هدایا و ارائه آنها پس از چند بار مراجعه به کافه یا رستوران مورد نظر، امکان تهیه یک کافه یا یک پرس غذای رایگان را دریافت می کردند…
در دنیای امروز نیز همچون گذشته، برندهای مطرح از ابزارهای باشگاه مشتریان در راستای ایجاد وجه تمایز بین مشتریان احتمالی خود در حال بهره برداری هستند، برندهای همچون، استارباکس، مکدونالد، کی اف سی و… همگی از این مهم در بخش خدمات مشتریان خود به خوبی در حال بهره برداری و تاثیرات بسزایی را در راستای جذب و حفظ مشتریان ایجاد می نمایند.
اما شما بعنوان فعال صنعت کافه و رستوران تا چه میزان از خدمات مشتریان(customer service) و یا باشگاه مشتریان (customer club) در کسب و کار خود بهره می برید؟
آیا از مزایایی که این سرویسهای نرم افزاری و فرایندها در کسب و کار شما ایجاد خواهند نمود مطلع هستید؟
چه تعداد مشتری در کسب و کار شما بصورت ثابت و وفادار حضور دارند و چند درصد از مشتریان کسب و کار شما از دست رفته هستند؟
برنامه شما بعنوان صاحب یک کسب و کار جهت افزایش نرخ بازگشت مشتریان چیست؟
در وبینار فنون تاسیس باشگاه مشتریان در کافی شاپها و رستورانها به جزئیات روشهای تاسیس باشگاه مشتریان در این صنف و صنعت خواهیم پرداخت و شما را با روشهای افزایش وفادارسازی مشتریان در کافه و رستورانها آشنا خواهیم نمود.
دکتر کلابز مشاور کسب و کار و ارائه دهنده برنامه های وفاداری (باشگاه مشتریان) در سطح کشور می باشد، استراتژی ما بررسی و آنالیز الگوههای موفق پروژه های باشگاه مشتریان و اجرای آنها در کسب و کارهای بهره بردار و طرف قرارداد می باشد.