باشگاه مشتریان آزمایشگاه ولنجک

با وجود رقابت زیاد در صنعت مراقبت های بهداشتی، آزمایشگاه ها و اقدامات پزشکی به طور مداوم به دنبال راه های جدیدی برای جذب و نگهداری بیماران هستند. به همین دلیل، بسیاری از آزمایشگاه ها از باشگاه مشتریان که زمانی فقط توسط خرده فروشان استفاده می شد، بهره می برند.
باشگاه مشتریان آزمایشگاه چیست؟
مشابه باشگاه مشتریان برای مشتری، باشگاه مشتریان آزمایشگاه نیز یک استراتژی بازاریابی است که به بیماران برای تعهد و تعامل مداوم با اقدامات پزشکی شما، پاداش می دهد.
اگرچه هدف اولیه یک باشگاه مشتریان آزمایشگاه افزایش وفاداری با ارائه پاداش به بیماران فعلی شما است (به عنوان مثال، تخفیف ها و پیشنهادات ویژه)، اما می تواند به شما کمک کند تا بیماران جدید را نیز به آزمایشگاه خود جذب کنید.
با این حال، وجود یک باشگاه مشتریان صرفاً به این معنی نیست که شما خدمات مراقبت های بهداشتی خود را با قیمت تخفیف ارائه می دهید. هنگامی که یک سناریو باشگاه مشتریان آزمایشگاه به درستی اجرا شود، می تواند اطلاعات مهمی در مورد بیماران و خدمات شما، مانند خدماتی که برای گروه خاصی از بیماران جذابیت بیشتری دارد، به شما بدهد.
به همین دلیل، یک باشگاه مشتریان برای بیماران، به شما امکان می دهد پاداش ها و پیشنهادات شخصی را به مشتریان خود ارائه دهید که می تواند تجربه بیمار را بهبود بخشد و به شما در حفظ بیماران کمک کند.
سناریو باشگاه مشتریان
اگر به دنبال این هستید که وفادارترین بیماران، خود را واقعاً خاص احساس کنند، می توانید به آنها پیشنهاد دهید که به باشگاه مشتریان VIP آزمایشگاه بپیوندند.
هدف از باشگاه مشتریان VIP این است که به بیمارانی که بیشتر از خدمات شما استفاده می کنند با مزایای انحصاری پاداش دهید.
بسته به نیازهای مطب، خدمات و تعداد بیماران خود، می توانید از یک سناریو اصلی باشگاه مشتریان VIP استفاده کنید یا یک سناریو چند لایه برای به حداکثر رساندن مشارکت بیمار ایجاد کنید.
دیدگاهتان را بنویسید