باشگاه مشتریان بازار برنج تک سنتر

مهمترین هدف باشگاه مشتریان و البته باشگاه مشتریان بازار برنج، ایجاد ارتباط دو سویه با مشتری و ایجاد منافع مشترک است. واضح است که راضی بودن مشتریان وابسته به عملکرد صاحبین کسب و کار است. بنابراین باشگاه مشتریان با استفاده از اطلاعات جمعآوری شده میتواند آینده را ترسیم کرده و از دیدگاه اعضای باشگاه مشتریان بهره ببرد.
با توجه به امکانات فراهم شده در یک پنل باشگاه مشتریان میتوان از پردازش اطلاعات مشتریان بهره برد. به طور مثال از رنج سنی، تحصیلاتی، منطقه سکونت، جنسیت و… مطلع شده و بر اساس آن دادههای با ارزشی بدست آورد مثلً به راحتی می توانید تشخیص دهید اکثر مشتریان شما در چه منطقه ای سکونت دارند و یا بیشترین فروش شما از کدام منطقه از شهرتان بوده و با یک کمپین ارسال رایگان فروش خود را در آن محدوده چند برابر کنید.
رویکرد هر بخش صنعتی به سناریو باشگاه مشتریان، متفاوت است. به عنوان مثال، پاداش دادن به هر ده خرید یا تعداد بیشتر، تقریباً از ابتدا برای کافه های زنجیرهای و رستورانهای فست فود یکی از ابزارهای اصلی بوده است، در حالی که شرکتهای مد و لوازم آرایشی تمایل دارند بر بازاریابی تجربی و جذب مشتریان خارج از چرخه خرید، تمرکز کنند.
از سوی دیگر، سناریو های وفاداری مراکز خرید چندان گسترده نیستند. مشتریان امروزی به دنبال تجربه خریدی منحصر به فردی برای زندگی خود هستند و استفاده از یک سناریو مناسب بین مراکز خرید، میتواند متمایزکننده باشد. چیزی که صاحبان مراکز خرید به دنبال آن هستند، ایجاد یک تجربه فراموش نشدنی است.
باشگاه مشتریان بازار برنج تک سنتر
بازار برنج ایران اولین مرکز عمده فروشی و خرده فروشی برنج و انواع کالای اساسی در کشور میباشد. تک سنتر، بازار برنج ایران، اولین و بزرگترین مرکز عمده فروشی و خرده فروشی برنج و انواع کالای اساسی در کشور و ارائه دهنده انواع برنج بدون واسطه و با بهترین کیفیت و قیمت می باشد.
بازار برنج تک سنتر با هدف ارائه برنج با کیفیت و با قیمت مناسب اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان خود کرده و مشتریان با عضویت در باشگاه مشتریان در هربار خرید خود از مجموعه امتیاز دریافت کرده و در نهایت می توانند از امتیازهای دریافتی خود به عنوان یک اعتبار برای دریافت برنج رایگان استفاده نمایند.
باشگاه مشتریان در مراکز خرید و بازارها، عموماً به عنوان یک سیستم تشویقی شناخته میشوند که در آن مشتریان میتوانند هنگام خرید در فروشگاه و استفاده از خدمات داخل مرکز، مانند رستورانها یا کافه ها، امتیاز کسب کنند.
جذابیت آن، از بکارگیری برندهای تجاری مختلف ناشی میشود: مشتریان میتوانند برای سفارش یک وعده غذایی امتیاز کسب کرده و سپس هنگام خرید محصولات، تخفیف دریافت کنند. بنابراین قاعده کلی این است که هر چه خدمات و برندهای بیشتری در برنامه گنجانده شود، بهتر است.
یکی از ویژگی های مهم باشگاه مشتریان بازار برنج، راحتی است. مشتریان دوست ندارند زمان زیادی در پیشخوان صرف کنند. آنها دریافت جایزه را دوست دارند، اما اگر مدیریت آن بیش از حد طول بکشد ترجیح می دهند از آن صرف نظر کنند. ایجاد صفهای طولانی نیز برای کارکنان مشکل ایجاد میکند و در مجموع به یک تجربه بد منجر میشود.
سناریو باشگاه مشتریان
سناريوی مناسب این مدل از کسب و کارها می تواند سناریو حجمی،امتیازی باشد. بسته به اینکه شما به عنوان صاحب کسب و کار چه ملاک و معیاری را برای مشتریان تعریف می کنید سناریو شما می تواند متفاوت باشد برای مثال شما می توانید به راحتی در هر بار خرید مشتریان مبلغی از اعتبار را به عنوان پایه امتیاز تعریف کنید (مثلا هر 100000 تومان خرید یک امتیاز) که با اینکار در هر بار خرید مشتریان بر اساس مبلغ خریدشان به آن ها امتیاز تعلق گرفته و در نهایت مشتریان می توانند در یک بازه ی زمانی تعیین شده توسط صاحبین کسب و کار از امتیازهای خود استفاده کرده و محصول رایگانی را از مجموعه دریافت کنند. همچنین از تنظیم پیگیری های متفاوت مثل تاریخ تولد، ازدواج، اعیاد و مناسبت ها و همچنین نمودارهای تحلیلی مشتریان غافل نشوید و به عنوان یک فرصت فروش از آن ها استفاده کنید مثلاً با استفاده از اطلاعات تکمیلی به راحتی می توانید سلیقه مشتریان خود را در خرید محصولات تشخیص داده و از آن به عنوان یک فرصت برای فروش بیشتر استفاده نمایید.
هدف باشگاه مشتریان بازار برنج چیست؟
باشگاه مشتریان در بازار برنج با برنامههای وفاداری سنتی و مبتنی بر خردهفروشی تفاوت زیادی دارد. در مرکز خرید، هدف جذب هرچه بیشتر مشتری و اطمینان از گذراندن اوقات خوش است. بازارهای برنج می خواهند همه این مشتریان برگردند و بیشتر به خدمات آنها متکی باشند. به عبارت دیگر، حجم ترافیک، میزان سود را تعیین می کند.
به همین دلیل، باشگاه مشتریان بازار برنج و مراکز خرید، باید بر ارائه تجربهای بهتر به مشتریان و همچنین ارائه خدماتی که در فروشگاه های معمولی به راحتی در دسترس هستند، متمرکز شوند.
دیدگاهتان را بنویسید