باشگاه مشتریان شال و روسری تیفانی

باشگاه مشتریان شال و روسری
از طریق سناریوهای هدفمند، باشگاه مشتریان شال و روسری و لباس میتواند نقش مهمی در وفادار سازی مشتری ایفا کند و موجب شود تا این کسب و کار سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد.
همانطور که می دانید، جذب یک مشتری جدید پنج برابر بیشتر از نگه داشتن مشتری فعلی هزینه خواهد داشت. به همین دلیل برای کسب و کارها تبدیل افرادی که یک بار خرید می کنند به مشتریان وفادار و تکراری، اهمیت دارد.
باشگاه مشتریان میتواند سلاح مخفی شما باشد. گزارش حمایت از مشتری در سال 2021 نشان داد که 40 درصد از مشتریان احتمالاً مجددا از برند هایی که به وفاداری آنها پاداش می دهند، خرید میکنند.
سناریوهای باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان سیستمی است که در آن یک کسب و کار به مشتریانی که خریدهای مکرر انجام می دهند، پاداش می دهد. از منظر تجاری، تاکتیکی است که برای تشویق مشتریان به خرید مکرر از کسب و کار شما استفاده می شود.
انواع مختلفی از سناریوهای باشگاه مشتریان وجود دارد، مانند سناریوهای دعوت دوستان که در صورت ثبت نام آنها یا خرید، به مشتریان تخفیف داده می شود، سناریوهای پاداش، و سناریوهایی که به مشتریان هدایای رایگان ارائه میدهند.
سناریو های اشتراک و تبدیل مشتریان به خریداران دائمی، مشتری را وفادار می کند. یک سناریو اشتراکی در قبال خریدهای یکباره، به مشتریان تخفیف می دهد یا محصولات، محتوا یا خدمات انحصاری را ارائه می کند که برای غیر مشترکین در دسترس نیست.
اگر کسبوکار شما محصولاتی را میفروشد که مصرفی و مناسب برای خریدهای مکرر هستند (مانند شال و روسری، لباس)، سناریو های اشتراکی ممکن است برای کسب و کار شما مناسب باشند.
سناریو دیگر به صورت دسته جمعی است. همه مشتریان شما یک چیز مشترک دارند: شما. اما آنها احتمالاً چیزهای مشترک دیگری نیز خواهند داشت از جمله: علایق، سرگرمی ها و چالش های مشابه. یک سناریو دسته جمعی، مشتریان همفکر را گرد هم می آورد تا با یکدیگر و شرکت شما تعامل داشته باشند و از آنها یاد بگیرند.
سناریو های دسته جمعی هیچ گونه پاداش ملموسی مانند تخفیف، پیشنهادات ویژه یا حتی پاداش به مشتریان شما ارائه نمی کنند. در عوض به آنها فرصتی برای ارتباط با افراد همفکر می دهند.
دیدگاهتان را بنویسید