باشگاه مشتریان غذای آماده طبخ مزه

باشگاه مشتریان غذای آماده طبخ
امروزه مصرف کنندگان در حال تغییر نحوه مصرف غذاهای آماده هستند. محبوبیت غذاهای آماده در چند سال اخیر افزایش یافته است و افراد بیشتری به آن روی می آورند. دلیل آن نیز صرفه جویی در زمان برای آماده سازی غذاهایی مانند پیتزا یا ماکارونی و محصولات دیگر است. به همین دلیل است که باید هر چه بیشتر به جذب و حفظ مشتریان فکر کنید. باشگاه مشتریان غذای آماده طبخ، نوعی سیستم پاداش است که برای رفع نیازهای آن ایجاد می شود.
سریعترین راه رسیدن به قلب یک نفر، از راه غذاهای خوشمزه خواهد بود، درست است؟ بنابراین جای تعجب نیست که برندهای صنعت غذا و نوشیدنی با سناریوهای رتبه بندی و امکانات به روز باشگاه مشتریان، جیب و شکم شما را همزمان پر می کنند.
مصرف کنندگان عاشق پاداش هستند، اما بیشتر سناریو های پاداش، برای تعامل طولانی مدت بهینه نشده اند. برندهایی که در صدر زنجیره غذایی قرار دارند، سناریوهای باشگاه مشتریان خود را با سطح بالایی از راحتی، راه های ارتباطی فراوان و افزایش ماندگاری در ذهن مشتری، طراحی کرده اند و برای دستیابی به این هدف، آنها را از طریق نرم افزار های باشگاه مشتریان پیاده سازی و روی آنها سرمایه گذاری می کنند تا بتوانند به راحتی سناریو های خود را معرفی کنند. چنین برنامه هایی در تقویت وفاداری به برند با مراجعه مجدد و مکرر از طریق تخفیف های انحصاری، دسترسی اختصاصی به محصولات، رفتار ترجیحی و موارد دیگر موفق بوده اند.
اصول باشگاه مشتریان
بهترین روش ها برای باشگاه مشتریان غذای آماده طبخ:
- تمرکز قوی بر تعامل مبتنی بر نرم افزار، از جمله کارتهای وفاداری دیجیتال و اسکن رسید
- استفاده مداوم از خوراکی های رایگان که وقتی مشتریان تعداد خاصی خرید انجام میدهند، اقلام غذایی رایگان دریافت خواهند کرد یا وسایل اضافی رایگان در مناسبتهای خاص، مانند تولد به آنها ارائه می شود.
- استفاده مکرر از مدل “بخور و بسوزان” به عنوان ساختار اصلی برنامه
- اتکا به کالاهای مارک دار یا جوایز شریکی به جای کوپن یا سایر مشوق های مالی
دیدگاهتان را بنویسید