باشگاه مشتریان فروشگاه احمدی
باشگاه مشتریان هایپر مارکت
وقتی صحبت از باشگاه مشتریان به میان می آید ذهن بسیاری از افراد به سمت یک سیتم اعتباردهی در ازای خرید مشتریان کشیده می شود که مسلماً فکر و گمان درستی است اما سرویس باشگاه مشتریان انواع مختلفی دارد و تنها به اعتباردهی به مشتریان در ازای خرید و … خلاصه نمی شود. برای مثال یکی از انواع سرویس های باشگاه مشتریان سرویس اعتباری می باشد که به نوعی یک سیستم فروش اعتباری الکترونیکی را برای صاحبین کسب و کار فراهم می کند.
کسب و کارهایی مانند هایپر مارکت های بزرگ معمولاً مشتریان زیادی دارند. اما یکی از راه هایی که می تواند در حفظ و افزایش مشتریان تاثیر بسزایی داشته باشد راه اندازی باشگاه مشتریان است. هایپر مارکت ها می توانند از انواع مختلفی از سرویس های باشگاه مشتریان استفاده کنند. چه سیستم اعتباری و چه تخفیفی.
مثلاً بسیاری از هایپرمارکت ها خواهان راه اندازی فروش اعتباری به مشتریان خاص خود هستند. بدین منظور راه اندازی باشگاه مشتریان بهترین انتخاب می باشد و یک سیستم جامع با امکانات اعتباردهی، گزارش گیری، ارسال پیامک و … را در اختیار کسب و کارها قرار خواهد داد.
باشگاه مشتریان هایپر احمدی
هایپر احمدی با ارائه انواع محصولات غذایی، خشکبار، پروتئینی و … یکی دیگر از نمونه کارهای دکتر کلابز می باشد.
هایپر احمدی از نوع اعتباری باشگاه مشتریان استفاده کرده و برای مشتریان خاص خود از سیستم اعتباری خود استفاده می کند. این فروشگاه با سازمانها و ارگان های متفاوتی طرف قرارداد بوده و از سیستم فروش اعتباری برای اعضای طرف قرارداد با این مراکز استفاده می کند.
سناریو باشگاه مشتریان
سناريوی مناسب این مدل از کسب و کارها می تواند انواع سناریو تخفیفی بسته به تمایل صاحبین کسب و کار باشد. و یا از سیستم اعتباری برای مشتریان خود استفاده کند.
دیدگاهتان را بنویسید