باشگاه مشتریان کلینیک زیبایی
کلینیک های زیبایی جزو مشاغل پردرآمد به حساب می آیند اما درحال حاضر با توجه به تعدد این مدل از کسب و کار حفظ و وفاداری مشتریان باید جزو الویت های این دسته از کسب و کارها به شمار رود اینکه مرتباً سراغ مشتریان خود رفته و با ارسال پیامک های مختلف مثل نظرسنجی، تبریک اعیاد و مناسبتها، اطلاع رسانی خدمات جدید و … کسب کار خود را به یاد مشتریان بیاندازید می تواند تا حد زیادی در پیشرفت کسب و کار شما مفید باشد.
علاوه بر این شما می توانید تحلیل های متفاوتی از رفتار مشتریان خود را بدست آورده و برنامه ریزی کاری خود را بر طبق رفتار مشتریان خود تنظیم کنید.
باشگاه مشتریان کلینیک زیبایی دکتر فاطمه آقاجانی
کلینیک زیبایی دکتر فاطمه آقاجانی که ارائه دهنده خدماتی چون بوتاکس، لیزر، تزریق ژل، کربوکسی تراپی و … می باشد یکی دیگر از نمونه کارهای دکتر کلابز می باشد.
شما با عضویت در باشگاه مشتریان کلینیک زیبایی دکتر آقاجانی می توانید با هربار مراجعه و انجام خدمات زیبایی درصدی از خرید خود را به عنوان اعتبارهدیه در کیف پول اعتباری خود ذخیره کنید تا در مراجعه بعدی از آن به عنوان یک تخفیف استفاده کنید، در روز تولد خود اعتبار هدیه دریافت کنید، با معرفی کردن دوستان و همکاران خود به این مجموعه اعتبار دریافت کنید و ….
سناریو باشگاه مشتریان
سناريوی مناسب این مدل از کسب و کارها می تواند سناریو حجمی باشد به این صورت که حجم خرید مشتریان ملاکی برای افزایش اعتبار آنها درنظر گرفته می شود و مشتری با خرید بیشتر درصد اعتبار بیشتری از کسب و کار شما دریافت خواهد کرد و برای مراجعه بعدی اشتیاق بیشتری خواهد داشت.
نمونه های اجرا شده