راه اندازی باشگاه مشتريان رستوران لوكس بينه
تيم دكتر كلابز با راه اندازی باشگاه مشتريان رستوران لوكس بينه یکی دیگر از پروژه های موفق را رقم زد…
راه اندازی باشگاه مشتریان
راهاندازی باشگاه مشتريان در کسب و کارهای مرتبط با رستوران,فست فود و کسب و کارهای دیگر اين امكان را به صاحبينشان میدهد تا با ارائه كارتهاي اختصاصي و دادن اعتبار و يا امتياز به مشتريان خود، آنها را نسبت به مجموعه خود وفادار سازند.
براي اين نوع كسبوكارها بعد از ارائه كارت اختصاصي مجموعه به مشتريان دونوع سناريو اعتباربخشي و يا امتيازدهي را ميتوان در نظر گرفت.
در سناريو اعتباربخشي مشتريان بعد از هربار مراجعه به رستوران ميتوانند مبلغي بعنوان اعتبار هديه دريافت نمايند كه در كارت ذخيره ميگردد و در مراجعههاي بعدي از اعتبار يا اعتبارهاي دريافت شده جهت خريد استفاده نمايند.
در سناريو امتيازدهي مشتريان بعد از هربار مراجعه امتياز مشخصي دريافت ميكنند و بعد از رسيدن امتيازات به مبلغ معين ميتوانند از يك سرويس رايگان يا هر آفر ديگري كه صاحبين رستوران در نظر گرفتهاند استفاده نمايند.
در نهایت با راهاندازی باشگاه مشتريان رستوران علاوه بر وفادارسازی مشتریان توانسته ارتباط خود را با مشتريان ارتقا بخشد و به اطلاعات و رفتار خريد مشتريان خود نيز دست يابد و از اين طريق پلنهاي فروش مختلف براي ارتقاء كسبوكار خويش جهت فروش و جذب مشتري بيشتر در نظر گيرد.
سیستم باشگاه مشتریان
اگر شما هم قصد راه اندازی سیستم باشگاه مشتریان در مجموعه خود را دارید و یا قصد مشاوره دارید میتوانید با تکمیل فرم زیر درخواست خود را برایمان ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و یا میتوانید با شماره تماس های درج شده در سایت با ما کارشناسان ما تماس بگیرید.
2 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
عالی بود تشکر از سایت خوبتون
سپاس از شما