وبینار تاسیس باشگاه مشتریان (ویژه کسب و کارهای خرده فروشی)
وبینار تاسیس باشگاه مشتریان (ویژه کسب و کارهای خرده فروشی)
موضوع خدمات مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتریان و باشگاه مشتریان مباحثی هستند که در صنعت خرده فروشی به واسطه سرعت بالای فروش محصولات می بایست بسیار جدی گرفته شود، اگر کسب و کارهای موفق صنعت ریتیل یا خرده فروشی را در دنیا مورد ارزیابی قرار دهیم شاهد خواهیم بود که کسب و کارهای موفق در این صنعت، کسب و کارهای هستند که به مباحث خدمات مشتریان و لویالتی جدی تر از دیگران پرداخته اند در وبینار تاسیس باشگاه مشتریان ویژه کسب و کارهای خرده فروشی به تشریح روشهای تاسیس باشگاه مشتریان در این صنعت پرداخته ایم.
اگر شما نیز یکی از فعالین این صنعت یا علاقمندان فعالیت در این حوزه می باشید می توانید با مراجعه به لینک اقدام به مشاهده ویدیو این وبینار نمایید و یا با مراجعه به این بخش دیگر وبینارهای برگزار شده دکتر کلابز را بررسی و در صورت نیاز مشاهده نمایید.
سرفصلهای ارائه شده در وبینار و جزئیات بیشتر از این رویداد آنلاین :
چگونه با خدمات مشتری، فروشمان رو افزایش دهیم
تکنیک های خدمات مشتریان
مدیریت جامع تجربه مشتری
دلایل از دست دادن مشتریان
خلق ارزش برای مشتریان
مهارت های ارتباطی با مشتریان
مدیریت اعتراضات مشتری
معرفی مفاهیم کلیدی باشگاه مشتریان
معرفی امکانات باشگاه مشتریان برای انواع کسب و کار
معرفی قابلیت های باشگاه مشتریان برای افزایش فروش
روشهای افزایش نرخ تبدیل سرنخ به مشتری
روشهای موثر جذب مشتریان جدید
روشهای پیگیری هدفمند مشتریان برای فروشهای بعدی
تحلیل و ارزیابی اطلاعات مشتریان و روشهای افزایش فروش
بهترین سناریوهای باشگاه مشتریان
مزایای تاسیس باشگاه مشتریان در خرده فروشی ها می تواند مزایای بسیاری برای کسب و کارها داشته باشد. برخی از این مزایا عبارتند از:
• افزایش وفاداری مشتریان: باشگاه مشتریان می تواند باعث شود مشتریان حس ارتباط و تعلق به برند را داشته باشند و از خرید محصولات و خدمات آن لذت ببرند. این امر باعث افزایش فرکانس خرید، مصرف متوسط، ارزش زندگی و توصیه به دیگران می شود.
• افزایش سودآوری کسب و کار: باشگاه مشتریان می تواند هزینه های جذب و نگهداری مشتریان را کاهش دهد و در عوض درآمد و سود را افزایش دهد. براساس یک تحقیق، هر ۵ درصد افزایش در نرخ حفظ مشتریان، می تواند سود را تا ۹۵ درصد افزایش دهد.
• افزایش داده های مشتریان: باشگاه مشتریان می تواند یک منبع قابل اعتماد برای جمع آوری و تحلیل داده های رفتاری، ترجیحاتی و پروفایل مشتریان باشد. این داده ها می توانند به کسب و کارها کمک کنند تا بهترین پاداش، پروموشن، سرویس و تجربه را برای هر مشتری ارائه دهند.
• افزایش تمایز رقابتی: باشگاه مشتریان می تواند یک عامل تمایز بین کسب و کار و رقبای آن باشد. با ارائه یک برنامه باشگاه مشتریان جذاب، منحصر به فرد و انعطاف پذیر، کسب و کار می تواند نقطه قوت خود را نسبت به سایر
دیدگاهتان را بنویسید