به شما تبریک میگم چون شما اومدید تا با خواندن مقاله چگونه برند شویم (How to brand with content) , کسب و کار خودتان را با محتوا گسترش دهید و تبدیل به یک برند خاص شوید.

راه های زیادی وجود دارد که کسب و کارتان را به یک برند تبدیل کنید مثل تبلیغات ولی اینکار پر هزینه است.
امروز ما به شما پیشنهاد محتوا را میدهیم که میتوانید با راه های پیشنهادی کسب و کار خودتان را گسترش و برند نمایید.
محتوا به ایجاد اعتماد شما در برندتان کمک خواهد کرد.
مخاطبان خود را تعریف کنید

این یک روش برای توسعه محتوا است,شما باید استراتژی مناسبی برای تولید محتواهایتان داشته باشید.شروع کار با تعریف مخاطب شما میباشد.
برای درک بهتر موضوع مثالی را مطرح میکنم.فرض کنید سایتی در زمینه بیمه های درمانی دارید.محتواهای شما برای افراد بالا 50 سال و کمتر از 50 سال متفاوت خواهد بود.شما میتوانید بخش هایی را تعیین کنید برای افرادی که به دیابت مبتلا هستند و بخشی را برای افراد که سالم هستند و قصد پیشگیری دارند.
برند خود را از رقبایتان متمایز کنید

برند خود را با تولید محتوای خاص از بین رقیب هایتان متمایز کنید.
آیتم دیگری در استراتژی بازاریابی محتوا شما آن است که شما باید بین محتوای خود و دیگر رقیب هایتان ارزش قائل شوید و یک محتوای خاص برای کاربران خود تولید کنید.
کاربران همیشه وقتی به یک سایتی می آیند و با خواندن محتوا پاسخ کامل خود را میگیرند,پی به ارزش آن محتوا میبرند و احتمال بازگشت آن کاربر بسیار بالا میرود.
بهینه سازی و ارتقاء محتوای خود

کار بعدی که باید در دستور کار خود قرار دهید این است که محتوای خود را برای موتور های جستجو بهینه کنید.
تولید محتوا بدون آن که کسی نبیند فایده ای ندارد پس باید شروع به تولید محتوای بهینه برای مخاطبان هدف خود کنید.
با این کار محتوای شما در کلمات کلیدی استفاده شده در موتور جستجو گوگل قرار خواهد گرفت و کاربران بسیاری به وبسایت شما می آیند.
و اگر محتواهایی از قبل دارید که منتشر شده اند,همین الان به سراغشان بروید و آن را بهینه کنید.
- انتشار در شبکات اجتماعی را هیچوقت فراموش نکنید: محتوایی که برای تولید آن زحمت کشیدید را تا میتوانید در شبکات مجازی منتشر کنید و کاربران را به سمت خود هدایت کنید.
به کاربران خود بگویید چه کاری انجام می دهید

بیشتر محتوا که شما تولید میکنید در مورد موضوعاتی و موضوعات مشابه آن خواهد بود.
بحث را با یک مثالی برای شما باز خواهم کرد.فرض کنید سایتی دارید در زمینه سئو.خب این سایت محتواهایی که تولید میکند در زمینه اموزش بهینه کردن قسمت های مختلف سایت با اخرین الگوریتم گوگل خواهد بود ولی سال جدید می آید و شما باید به کاربران خود اعلام کنید که در این سال جدید با عرضه الگوریتم جدید,آموزش ها بهینه سازی به این صورت خواهد بود و کاربران سایت متوجه بشوند که این سایت تمامی نیاز ما را بر طرف میکند.
و یا اگر شما در زمینه بهداشت و سلامتی هستید,بیماری های فصلی همیشه موضوع گفتگو شما هستند و محتوا های تولید شده باید هم موضوع با فصل جدید باشد به طوری که کاربر بداند در فصل زمستان,سایت مورد نظرش در مورد بیماری های سرماخوردگی و…بحث خواهد کرد.
در آخر میرسیم به دو کار مهم در سایتتان
- انفجاری در سایت خود به وجود بیاورید! این انفجار میتواند با برگزاری دوره آموزشی رایگان به وجود آید یا خدمات رایگان برای کاربران سایت و…
- ساخت یک ویدئو کمتر از 60 ثانیه و منتشر کردن در شبکه های مجازی و یا ساخت یک اینفوگرافیک قوی برای محتوای سایت خود و منتشر کردن آن.
در حال حاضر شما چندین روش جامع برای ساختن برند خود با تولید محتوا را آموختید و کافیه همین حالا استارت کار خودتان را جدی تر بزنید.
شما همچنین میتوانید با راه اندازی باشگاه مشتریان در کسب و کار خود نسبت بررسی ارتقا و رشد کسب و کارتان کمک بسیار کنید.
هرگونه پرسش و یا نظری داشتید میتوانید در قسمت نظرات همین پست برایمان کامنت کنید تا در کمترین زمان ممکن به شما پاسخ دهیم.
موفق باشید | حسین آقاجانی, مشاور سئو
رضا
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸منظورتون از اینکه مخاطب های خودمون رو بشناسیم یعنی چی ؟
ممنون از وقتی که میگذارید
admin
۷ آبان ۱۳۹۸سلام.یعنی بدانید که مخاطب هایی که وارد سایت شما میشوند برای چه منظور اومدن.و تقسیم بندی کنید مخاطب های هدف سایتتون که با توجه به بخش بندی هایی که میکنید میتوانید استراتژی و سناریو های خاصی را در درون سایتتان پیاده سازی کنید / موفق باشید