افزايش فروش با راه اندازی باشگاه مشتريان
سلام مجدد خدمت کاربران محترم وبسایت دکتر کلابز در این ساعت قصد داریم شما را با مزیت های راه اندازی باشگاه مشتریان و افزايش فروش به واسطه این سیستم باشگاه مشتریان(Customers club) آشنا کنیم.با مطالعه مقاله ای که نوشتم میتوانید مزیت های این سیستم Customers club را متوجه بشید و درک بهتری از راه اندازی این سیستم کسب کنید.
افزايش فروش با راه اندازي باشگاه مشتريان و داشتن بانک اطلاعات دقیق از مشتریان
راهاندازي باشگاه مشتريان اين امكان را به شما ميدهد كه اطلاعات مشتريان از لحظه كشيدن كارت بر روي دستگاه باشگاه مشتريان ثبت و جمعآوري شود. اين عمل میتواند بهترین روش ارتباطی و موثرترین روش برای بازاریابی، وفادارسازي مشتري و افزايش فروش كسب و كار شما باشد زيرا اين اطلاعات می تواند رفتار مشتریان و ميزان خريد آنها را تحليل و نمايش دهد كه اين امر باعث ميشود بخوبی بتوانيد وضعیت کسب و کار خود و گروه هدف خود را تحلیل و بررسی کنید و روی این اطلاعات کمپین های تبلیغاتی مختلف ارسال کنید و حتی می توان از این اطلاعات برای بحث قیمت گذاری و آفردهیهای موثر استفاده کرد.
داده ها و اطلاعات باشگاه مشتریان می تواند دیدی کلی و دقیق از رفتار مشتریان، رفتار خرید و نیازهای مشتریان در اختيار شما قرار دهد و باعث افزايش فروش، وفادارسازي مشتري و مدیریت کسب و کار شما گردد.
آيا براي فصول و زمانهاي خلوتی كسب و كار خود چارهاي انديشيدهايد؟!
با راهاندازي باشگاه مشتريان، شما به سهولت ميتوانيد رفتار مشتريان خود را در ساعت، روز و ماههاي مختلف سال تحليل و دادهكاوي كنيد و با توجه به گزارشات به دست آمده از رفتار مشتريان سياستهاي جديدي براي فروش بيشتر در فصول و زمانهاي خلوتي در نظر بگيريد. مثلا ميتوانيد براي زمانهاي خلوتي تخفيفات و آفرهاي ويژه در نظر بگيريد و به اين ترتيب مشتريان را در آن زمانها ترغيب به مراجعه و خريد كنيد كه اين امر از طرفي موجب افزايش فروش كسبوكار شما و از طرف ديگر باعث مراجعه هرچه بيشتر مشتريان در زمانهاي خلوتي ميگردد. به اين ترتيب شما به راحتي توانستهايد فصول و زمانهاي خلوتي كسب و كار خود را پوشش دهيد و موجب افزايش جذب مشتري و به تناسب افزايش فروش شويد.
ارسال پيامكهاي وسوسهكننده به مشتريان جهت افزايش فروش
يكي ديگر از راههاي افزايش مشتريان و وفادارسازي مشتريان قديمی، ارسال پيامكهاي وسوسهكننده و شگفتانگيز به مشتريان از طريق نرمافزار باشگاه مشتريان مي باشد. مشترياني كه از قبل تمامي اطلاعات فردي و اطلاعات تماس آنها در سامانه بصورت دقيق و كامل ثبت شده و شما فقط بايد به فكر اجراي يك پلن مناسب براي جذب و مراجعه مجدد آنها باشيد. شما به راحتي مي توانيد با ارسال پيامكهاي جذاب و وسوسه كننده (از قبيل تخفيفهاي جديد، دادن امتياز و اعتبار، انجام قرعه كشي و…) مشتريان خود را ترغيب به مراجعه مجدد نماييد. مطمئنا مشتريان براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص پيامك دريافت شده به فروشگاه مراجعه خواهند كرد و براي رسيدن به پاداشهاي جديد در نظر گرفته شده اقدام به خريد خواهند كرد. انجام اين امر از طرفي موجب افزايش فروش كسب و كار شما و از طرف ديگر ايجاد حس خوشايند در مشتريان شما ميگردد.
به فكر پيشرفت و افزايش فروش كسب و كار خود باشيد…
اين موارد فقط چند نمونه از امكانات سيستم باشگاه مشتريان جهت افزايش فروش و وفادارسازي مشتريان مي باشد كه در اختيار صاحبين كسب و كار قرار مي گيرد. سيستم باشگاه مشتريان امكانات متنوعي بنا به درخواست صاحبين كسب و كار در اختيارشان قرار خواهد داد تا كسب و كار خود را رونق بخشند.
دیدگاهتان را بنویسید