باشگاه مشتریان سالنهای زیبایی

فنون جذب و حفظ مشتریان در سالنهای زیبایی
چگونه باشگاه مشتریان را در صنعت زیبایی ایجاد کنید؟
وبینار ویژه سالنهای زیبایی، کلینیک های زیبایی و مراکز خدمات بیوتی
آیا می دانید که چگونه می توانید با ایجاد باشگاه مشتریان سالنهای زیبایی، مشتریان خود را حفظ و افزایش دهید؟
آیا می دانید که چگونه می توانید با استفاده از باشگاه مشتریان ، از رقبای خود جلو بزنید و مزیت رقابتی پایدار بسازید؟
آیا می دانید که چگونه می توانید با اصول و روش های باشگاه مشتریان ، ارزش و بازگشت مشتریان خود را بالا ببرید؟
اگر به این سوالات علاقمند هستید، پس از دست ندهید و همین حالا به وبینار ما بپیوندید.
در این وبینار، شما با چهار فن جذب و حفظ مشتریان در صنعت زیبایی آشنا خواهید شد:
• فن اول: تعریف باشگاه مشتریان سالنهای زیبایی و اهداف آن راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان
• در این بخش، شما خواهید آموخت که چرا باشگاه مشتریان سالنهای زیبایی برای صنعت زیبایی حائز اهمیت است و چگونه می توانید اهداف خود را برای این پروژه تعریف کنید.
• فن دوم: تعیین سطح های عضویت و مزایای راه اندازی باشگاه مشتریان
• در این بخش، شما خواهید آموخت که چگونه می توانید سطح های عضویت مناسب برای باشگاه مشتریان سالنهای زیبایی خود انتخاب کنید و چگونه مزایای جذاب و منصفانه برای هر سطح در نظر بگیرید.
• فن سوم: استفاده از روش های تبلیغاتی و ترویجی مناسب جهت ایجاد مزیتهای رقابتی پایدار مبتنی بر باشگاه مشتریان
• در این بخش، شما خواهید آموخت که چگونه می توانید با استفاده از رسانه های مختلف، باشگاه مشتریان سالنهای زیبایی خود را به مخاطبین خود معرفی کنید و آنها را به عضو شدن در آن ترغيب کنيد.
• فن چهارم: روشهای رضایت سنجی و نظرسنجی مشتریان و پاسخگويي به نظرات، شکایات و پرسش های مشتریان
• در این بخش، شما خواهید آموخت که چگونه می توانید با پاسخگو بودن به نظرات، شکایات و پرسش های مشتریان، رضایت آنها را افزایش دهید و به آنها احساس ارزش بدهید.
• فن پنجم: ریفرال مارکتینگ یا بازاریابی ارجاع
در این بخش، شما با مدلهای ریفرال مارکتینگ و جذب مشتریان جدید طریق مشتریان وفادار آشنا خواهید شد.
• فن ششم: گیمیفای و گیمیفیکشن در سالنهای زیبایی
در این بخش با انواع روشهای گیمیفیکشن در باشگاه مشتریان ویژه سالنهای زیبایی آشنا میشوید و از این طریق می توانید به نرخ بازگشت مشتریان خود را چند برابر نمایید.
این وبینار توسط دکتر محمود رویت پور، مشاور و تحلیلگر کسب و کار و موسس باشگاههای مشتریان دکترکلابز ارائه خواهد شد. ایشان دارای سابقه چندین ساله در حوزه صنعت زیبایی و بازاریابی هستند و تجربیات و دانش خود را با شما به اشتراک خواهند گذاشت.
حالا که با فنون جذب و حفظ مشتریان در صنعت زیبایی آشنا شدید، بشما از چه روش هایی را برای ایجاد باشگاه مشتریان سالنهای زیبایی در کسب و کار خود استفاده می کنید؟
لطفا در قسمت نظرات پاسخ خود را بنویسید یا با شماره تلفن 02191300161 با ما تماس بگیرید.
و چنانچه علاقمند به دریافت نسخه دمو نرم افزار باشگاه مشتریان دکترکلابز می باشید از طریق این لینک اقدام به ثبت درخواست دمو نمایید.
دیدگاهتان را بنویسید