باشگاه مشتریان اتو سرویس
آیا می دانستید که دستیابی به یک مشتری جدید، پنج برابر بیشتر از حفظ مشتری فعلی برای اتو سرویس یا تعمیرگاه خودرو شما هزینه دارد؟ از نظر مالی، تمرکز بر حفظ مشتریان دائمی، معقول است و یکی از بهترین راهها برای انجام این کار، باشگاه مشتریان اتو سرویس است.
تحقیقات نشان می دهد که 79 درصد از مشتریان قبل از خرید به دنبال تخفیفات در نرم افزار باشگاه مشتریان هستند. یک سناریو وفاداری تعمیر خودرو، ابزار بازاریابی عالی برای تشویق رانندگان به بازگشت به تعمیرگاه شما است و یک برد-برد ایجاد می کند که هر دو از آن سود می برند. در ادامه نحوه راه اندازی یک باشگاه مشتریان تعمیرگاه خودرو و راضی نگه داشتن مشتریان فعلی، آورده شده است.
باشگاه مشتریان اتو سرویس برزان

سناریو باشگاه مشتریان
وقتی به یک باشگاه مشتریان فکر می کنید، اولین چیزی که به ذهن می رسد ممکن است قالب سنتی کارت پانچ باشد. این روش ممکن است برای بسیاری از تعمیرگاه های خودرو خوب کار کند، اما انواع روش های دیگر وجود دارد که می توانید ارائه دهید. میتوانید یک کارت وفاداری به باشگاه بدهید که میتواند با امتیاز، پول یا پاداش دیگری شارژ شود. هر بار که مشتری در اتو سرویس شما پول خرج می کند، جوایز را می توان به کارت اضافه کرد، مانند اینکه شما در حال واریز به حساب باشگاه مشتریان او هستید. همچنین این مفهوم می تواند با استفاده از تگ های جا کلیدی انجام شود و با استفاده از یک برنامه تلفن هوشمند کنترل گردد.
برای مدیریت باشگاه مشتریان اتوسرویس خود، بهتر است فرآیند را ساده کنید. این کار را می توان با ادغام مستقیم باشگاه مشتریان در سیستم پوز، به راحتی انجام داد. دکتر کلابز نرم افزار خودکاری را ارائه می دهد که برای صنعت خودرو بسیار مناسب است. نرم افزار ما به شما امکان می دهد تا برای مشتریان پورتال ایجاد کنید و بتوانید آنها را در باشگاه مشتریان خود ثبت نام کنید یا حتی بر اساس تراکنش های گذشته جوایزی را ارائه دهید.