باشگاه مشتریان دندانپزشکی،یکی از مؤثرترین روش ها برای جذب مشتری به دندانپزشکی، ایجاد باشگاه مشتریان دندانپزشکی قدرتمند است. چنین روش هایی، تجربههای خاص و روابط قوی با مشتریان ایجاد میکنند و سالهاست که ادامه دارند. پنجاه سال پیش، بانکها به افرادی که حسابهای جدید باز میکردند، توستر رایگان می دادند. امروزه، بسیاری از کسب و کارها دارای کارتهای وفاداری هستند که میتوانید با استفاده از آنها برای دریافت اقلام و تخفیفهای رایگان، امتیاز کسب کنید و از انواع آیتم های ویژه، رویدادها یا تخفیفات مطلع شوید.
در حالی که داشتن کارتهای وفاداری که خدمات رایگان دندانپزشکی را ارائه میدهند ممکن است ساده به نظر برسد اما این روشها میتوانند فرصتی باشند تا بیماران، بهویژه آنهایی که بیمه دندانپزشکی ندارند، به شدت وفادار شده و به این کار وابسته شوند. یک راه موثر برای درگیر نگه داشتن آنها با باشگاه شما، ارائه مزایای داخلی است.
ارائه مزایای داخلی در دندانپزشکی
سناریوهای مزایای داخلی، به بیماران راهی برای دریافت خدمات بهداشتی اولیه با هزینه ماهانه مقرونبهصرفه ارائه میدهند و حتی بسته به شرایط سناریو، تخفیفهایی برای درمان ضروری دریافت میکنند. سناریوها می توانند موارد ساده ای مانند ارائه دو قرار ملاقات برای پیشگیری و در صورت نیاز یک یا دو ترمیم در طول دوره عضویت باشد.
ارائه مزایای داخلی، یک راه عالی برای حفظ بیماران و افزایش مراجعات است. نکته کلیدی این است که سناریویی ایجاد کنید که اجرای آن برای شما و درک آن برای بیماران شما آسان باشد.
پیشنهاد می شود به جای اینکه خودتان آن را اجرا کنید، اجرای باشگاه مشتریان خود را برون سپاری کنید. دکتر کلابز میتواند به مطب دندانپزشکی شما کمک کند تا یک باشگاه مشتریان عالی و بی نقص پیادهسازی کنید و ردیابی و نظارت بر مشتریان را از طریق نرم افزار باشگاه مشتریان، خودکار و آسان تر کند.
باشگاه مشتریان دندانپزشکی برای بیمار
بیماران را از طریق باشگاه مشتریان بازگردانید که با ایجاد یک تجربه مثبت برای کارکنان و بیماران پاداش و انگیزه به همراه دارد.
بیماران را تشویق کنید تا به رشد باشگاه مشتریان شما کمک کنند
باشگاه مشتریان منحصر به فرد، به بیماران برای تکمیل وظایفی که به آنها کمک می کند تا مراقبت های مورد نیاز خود را دریافت کنند و به شما در رسیدن به اهدافی که برای مطب خود تعیین کرده اید، پاداش می دهد. شما از یک عمل کارآمدتر لذت می برید و بیماران شما از آمدن به دندانپزشکی و انجام کارهای روزمره معمول، هیجان زده می شوند.
باشگاه مشتریان دندانپزشکی به شما کمک میکند تا با دادن امتیاز به بیماران برای فعالیت هایی که انتخاب میکنید، به راحتی مشتری جدید جذب نمایید. هنگامی که به رفتار مشتریان که با دندانپزشکی مرتبط است پاداش می دهید، بیماران بیشتری جذب خواهید کرد.
باشگاه مشتریان به بیماران کمک می کند تا بدانند که برایشان ارزش قائل هستید و در نتیجه وفاداری آنها فزایش می یابد.
حضور بیمار در مطب دندانپزشکی خود را افزایش دهید
ایجاد حس قدردانی در بیماران برای افزایش وفاداری و رضایت بیمار، بسیار مهم است. باشگاه مشتریان دندانپزشکی به شما این امکان را می دهد که به بیماران خود برای موارد مختلف، از جمله حضور به موقع، پر کردن فرم های مورد نیاز و ارجاع خانواده و دوستان، پاداش دهید. حتی پرداختهای بهموقع نیز میتواند با پاداشهای کوچک همراه باشد، به این معنی که احتمال پرداخت به موقع آنها بیشتر شود.
پاداش هایی را انتخاب کنید که تجربه بیمار را بهبود بخشد
هر اقدام مثبتی را میتوان با امتیازات باشگاه مشتریان تشویق کرد و بیماران میتوانند از آن امتیازها برای بازخرید هر گونه پاداشی که شما مناسب میدانید، استفاده کنند. برخی از دندانپزشکی ها، خدمات سفید کردن دندان با تخفیف، مسواک های الکترونیکی یا کارت های هدیه را به سایر مشاغل محلی ارائه می دهند. مطب های اطفال ممکن است حیوانات عروسکی، برچسب ها یا اسباب بازی ها را هدیه کنند. انواع جوایز و میزان امتیاز مورد نیاز برای بازخرید آنها، همگی به شما بستگی دارد.
مناسبت های خاص را شخصی سازی کرده و از طریق باشگاه مشتریان دندانپزشکی جشن بگیرید
این موضوع صرفا برای جذب بیماران جدید نیست! روابط بیماران فعلی شما نیز مستحق شناخت است. سناریو منحصر به فرد باشگاه مشتریان دندانپزشکی به شما امکان می دهد برای هر پیام یا مناسبتی ارزش قائل شوید و ارتباطات و ایمیل های دفتر شما را به جای مزاحمت به هدیه های کوچک تبدیل کند.
برای ارسال پیام تبریک تولد چند امتیاز وفاداری در نظر بگیرید. برای سالگرد اولین باری که یک بیمار به مطب شما آمده نیز همینطور!
امتیازهای پاداش باشگاه مشتریان را در هر پیام مستقیما به آنها هدیه بدهید تا آن را لمس کنند و شما را در ذهن خود نگه دارند. این موضوع به ایجاد روابط طولانی مدت با بیمار کمک می کند.
مراجعات بعدی بیماران خود را به دست آورید و تعداد بیماران جدید را افزایش دهید
اعطای جوایز به بیماران، نه تنها وفاداری بیمار و تجربه کلی بیمار را بهبود می بخشد، بلکه بیماران و ارجاعات احتمالی بیشتری را به همراه خواهد داشت.
شما می توانید با تبلیغ آنلاین باشگاه مشتریان دندانپزشکی، جذب بیمار جدید را شروع کنید. تبدیل بهداشت دهان و دندان به یک بازی کوچک، می تواند برای بیماران جدید جذابیت شگفت انگیزی داشته باشد.
این نوع تعامل با بیمار برای بیماران قبلی شما به همان اندازه سرگرم کننده خواهد بود. ارائه جوایز به بیماران وفادار خود، تضمین می کند که دوباره برگردند!
خلاصه
باشگاه مشتریان، بخش عمده ای از اقدامات موفق آینده بازاریابی دندانپزشکی خواهد بود. دادن فرصت عضویت بیماران بیمه نشده در یک “باشگاه” که خدمات دندانپزشکی را با نرخ مقرون به صرفه ارائه می دهد، از نظر مالی به آنها کمک می کند و ارتباطی را ایجاد خواهد کرد که در نهایت منجر به وفاداری آنها می شود و مراجعات را افزایش می دهد.
مقالات