باشگاه مشتریان دکتر موبایل

فروشگاه های ارائه دهنده محصولات موبایل و لوازم جانبی جزو کسب و کارهایی هستند که با راه اندازی باشگاه مشتریان موبایل، می توانند به راحتی مشتریان را به مجموعه خود وفادار کرده و توسط یک مشتری مشتریان دیگری را جذب نمایند.
به عنوان مثال زمانی که یک فرد برای خرید موبایل به کسب و کار شما مراجعه می کند مطمئناً به لوازم جانبی نیز نیاز داشته و اگر بداند که با خرید یک گوشی از فروشگاه، اعتباری در حسابش شارژ شده که با آن بتواند یک وسیله جانبی تلفن همراه خود را به صورت رایگان یا با پرداخت مبلغ کمتری تهیه کند یا اینکه بداند در صورت معرفی کسب و کار شما به دیگران یا در تاریخ تولد خود اعتبار هدیه از شما دریافت می کند مطمئناً به خرید کردن در کسب و کار دیگری حتی فکر هم نمی کند و به راحتی جزو مشتریان وفادار شما خواهد شد.
باشگاه مشتریان دکتر موبایل
دکتر موبایل فروشنده انواع لوازم جانبی و محصولات اپل با 4 شعبه؛ یکی از مجموعه هایی است که با راه اندازی باشگاه مشتریان سعی در راه اندازی سیستم وفاداری در مجموعه خود کرده و با اینکار مشتریان را مشتاق به دریافت و خرید انواع خدمات و محصولات خود خواهد کرد.
شما با عضویت در باشگاه مشتریان دکتر موبایل و با هر بار خرید بر اساس میزان و حجم خریدتان امتیاز دریافت کرده و با توجه به امتیازهای دریافتی خود در رده های امتیازی تعریف شده قرار گرفته و اعتبار در نظر گرفته شده مختص آن رده را دریافت خواهید کرد.
ایده پشت باشگاه مشتریان موبایل، تقریباً همیشه یکسان است. این ایده در مورد بهبود تجربه فعلی مشتری در مورد برند، شگفتزده کردن مشتریان با چیزهای جدید و ایجاد ارتباط خصوصی یا معمولی با آنها می باشد.
مزایای باشگاه مشتریان
ایجاد یک تعامل و تجربه شگفتانگیز برای مشتری، در دنیایی که در بین ارتباطات بسیار زیادی غرق شده است یک چالش بزرگ خواهد بود. شرکتهای زیادی از باشگاه مشتریان برای ایجاد کانالهای ارتباطی اختصاصی با مشتریان خود و ایجاد ارتباطی که میتواند فراتر از پیامهای مربوط به خرید مشتریان باشد، استفاده میکنند. اینجاست که باشگاه مشتریان موبایل وارد می شود.
بیش از 90 درصد از شرکت ها نوعی برنامه وفاداری برای جذب مشتری دارند.
باشگاه مشتریان، خود را به عنوان یکی از موثرترین تاکتیک ها برای افزایش درآمد و وفادار سازی مشتریان، ثابت کرده است. حدود 84 درصد از کاربران می گویند که تمایل بیشتری به برندی دارند که باشگاه مشتریان ارائه می دهد و 66 درصد از آنها نیز می گویند که توانایی کسب پاداش، رفتار خرج کردن آنها را تغییر می دهد.
اما صرفا ارسال یک ایمیل تشکر پس از هر بار خرید از شما، کافی نیست. با استفاده از یک باشگاه مشتریان، می توانید از محرک های کلیدی وفاداری مشتری بهره ببرید. اکثر خریداران در دنیای امروز (حدود 74٪) اذعان دارند که تلاش برای رسیدن به یک هدف یا پاداش، آنها را وفادار می کند. تعداد بیشتری نیز (حدود 79٪) دوست دارند بدانند که وفاداری به یک برند آیا امتیازی برای آنها به همراه دارد.
سناریو باشگاه مشتریان
سناريوی مناسب این مدل از کسب و کارها می تواند سناریو حجمی،محصولی و امتیازی باشد بسته به اینکه شما به عنوان صاحب کسب و کار چه ملاک و معیاری را برای مشتریان تعریف می کنید سناریو شما می تواند متفاوت باشد برای مثال اگر تعداد محصولات متفاوتی را ارائه می دهید و خواستار تعریف کردن درصدهای متفاونی برای هر یک از محصولات خود هستید می توانید از سناریو محصولی استفاده کنید و یا با ارائه امتیازهای متفاوت به مشتریان خود درصدهای متفاوتی از اعتبار را به آن ها ارائه دهید.
بر سر قیمت رقابت نکنید
امروزه، مقایسه صدها قیمت تنها با چند کلیک، برای خریداران باهوش بسیار آسان است. اگر آنها به جای فروشگاه و برند شما، فقط به محصولاتی که می فروشید فکر می کنند، آنگاه در یک رقابت قیمت گذاری قرار خواهید گرفت و این فروشگاه های بزرگتر هستند که برنده خواهند شد.
دیدگاهتان را بنویسید