باشگاه مشتریان رستوران کولمه

باشگاه مشتریان رستوران کولمه
آیا باشگاه مشتریان رستوران نیاز است؟ چگونه به بهترین مشتریان خود پاداش می دهید؟ آنها یک یا دو بار در هفته به شما سفارش می دهند، حداقل دو بار در ماه در رستوران شما غذا می خورند و غذای شما را به دوستان و خانواده توصیه می کنند. آنها واقعی ترین و موثرترین مروج برند شما هستند. بنابراین دوباره می پرسیم، چگونه به مشتریان وفادار خود احساس ارزشمندی می دهید؟ هاوارد شولتز، مدیر عامل استارباکس، می گوید: “اگر مردم باور داشته باشند که ارزش های مشترکی با یک شرکت دارند، به برند وفادار خواهند ماند.”
آیا می دانستید مشتریان درگیر هر ماه 56 درصد بیشتر از رستوران های مورد علاقه خود بازدید می کنند؟
بسیاری از مالکان، باشگاه مشتریان رستوران را برای جذب مشتریان خود و تبدیل آنها به مشتریان همیشگی انتخاب می کنند. به عنوان مثال، مشتریان به ازای هر خریدی که انجام میدهند امتیاز کسب کرده و پس از خرج کردن مقدار مشخصی، تخفیف یا محصولاتی دریافت میکنند. بر اساس ظرفیت کسب و کارتان، می توانید سناریو خود را شخصی سازی کنید تا به نفع شما و مشتریانتان باشد.
با این حال، اجرای موفقیت آمیز یک سناریو باشگاه مشتریان، پروژه ای پرهزینه و وقت گیر است. اما اگر آن را در استراتژی بازاریابی خود لحاظ نکنید، ممکن است کسب و کار خود را در مقابل رقبای خود از دست بدهید.
مزایای باشگاه مشتریان
مشتریان احساس قدردانی می کنند و زمانی که این کار را انجام دهند، شما یک مدل کسب و کار پایدار خواهید داشت. اگر میخواهید یک کسبوکار سودآور ایجاد کنید، حفظ مشتریان و ارائه دلیل به آنها برای ادامه تجارت با شما، بسیار مهم است و این مورد تنها در صورتی انجام میشود که به طور منظم آنها را برای تلاششان تشویق کنید. آمار نشان داده است که افزایش وفاداری مشتری تنها به میزان 5 درصد، می تواند سود نهایی را بین 25 تا 95 درصد افزایش دهد.
دیدگاهتان را بنویسید