باشگاه مشتریان قطعات خودرو فروشگاه وحید(دینا پارت)
باشگاه مشتریان قطعات خودرو
برنامه های وفاداری چیز جدیدی نیستند. خطوط هوایی و هتل ها چندین دهه است که آنها را ارائه می دهند. با این حال، به لطف گوشی های هوشمند، نرم افزار باشگاه مشتریان دیگر در انحصار برخی از سازمان های بزرگ ملی نیست.
در اوایل سال جاری در یک وبینار، جیم فرانکو، مدیرعامل Autologue Computer Systems و براد دانکن، مدیر عامل TexTalk LLC، اجرای یک باشگاه مشتریان را مطرح کردند و توضیح دادند که چگونه یک باشگاه مشتریان قطعات خودرو مستقل میتوانند با سهولت نسبی وارد عمل شوند.
در مورد اینکه چرا فروشگاههای قطعات باید باشگاه مشتریان را راهاندازی کنند، در ادامه ذکر شده است.
مزایای باشگاه مشتریان قطعات خودرو
تشویق برای خریدهای آینده
به گفته دانکن، هدف کلی یک باشگاه مشتریان این است که به مشتریان خود دلیل بیشتری برای خرید از شما ارائه دهد. در حال حاضر آنها دلایل زیادی برای خرید از شما دارند اما، اضافه کردن انگیزه دیگری برای خریدهای بیشتر، ضرری نخواهد داشت.
حفظ مشتری
به دست آوردن مشتریان جدید بسیار سخت تر از حفظ مشتریان فعلی است، به این معنی که بی توجهی به مشتریان فعلی شما می تواند یک اشتباه پر هزینه باشد. یک باشگاه مشتریان فعال که بر حفظ مشتری متمرکز است، می تواند در جهت زنده نگه داشتن این روابط، کمک کند.
افزایش درآمد
دانکن اظهار داشت: “اگر باشگاه مشتریان موثری دارید، درآمدتان باید افزایش یابد زیرا مشتریان بیشتر و بیشتر خرید می کنند.” یک سناریو خوب، باید به حفظ کسب و کار شما در ذهن مشتریان کمک کند.
توان رقابتی
با افزایش روزافزون خرده فروشان که برخی از انواع سناریوهای باشگاه مشتریان را اجرا می کنند، این احتمال وجود دارد که رقبای شما نیز چنین برنامه ای داشته باشند. اگر رقبای محلی شما شامل یک یا چند خرده فروش قطعات خودرو باشند، مطمئناً چنین است.
قدردانی از مشتری
مشتریان انتظار دارند که خردهفروشان مورد علاقهشان برای وفاداری مستمرشان، به آنها پاداش بدهند. باشگاه مشتریان یک راه عالی برای نشان دادن این است که برای مشتریان وفادار خود ارزش قائل هستید.
دیدگاهتان را بنویسید