باشگاه مشتریان لوازم خانگی
باشگاه مشتریان خود را به عنوان یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی برای افزایش درآمد و وفاداری مشتریان، ثابت کرده است. این موضوع باعث شده تا 90 درصد از شرکت ها نوعی از باشگاه مشتریان را ارائه دهند که باشگاه مشتریان لوازم خانگی نیز از این دسته می باشد.
امروزه، برندها باید اطمینان حاصل کنند که سناریو باشگاه مشتریان آنها، از سایر رقبایشان برتری دارد. اگر باشگاه مشتریان به اندازه کافی مشتریان را درگیر نکند، 54 درصد از مردم به سناریوهای آن را ادامه نخواهند داد. با توجه به کاهش روزافزون محدوده توجه مشتریان، برندها باید برای جذب آنها نوآوری داشته باشند و پیشنهادی ارائه کنند که فراتر از امتیاز و پاداش باشد. شرکتهایی هستند که توانستهاند مرزهای خلاقیت را برای جذب مشتری پشت سر بگذارند.
باشگاه مشتریان لوازم خانگی بلومبرگ
لوازم خانگی بلومبرگ معتقد است که هر آنچه که را برای ایجاد یک زندگی الهام بخش نیاز است، به مشتریان ارائه می دهد. باشگاه مشتریان لوازم خانگی بلومبرگ، به عنوان یکی از بهترین باشگاه مشتریان لوازم خانگی شناخته می شود.
تاثیر سناریو های باشگاه مشتریان
در طول دهه گذشته، سناریو های باشگاه مشتریان ثابت کردهاند که روشی مؤثر برای حفظ مشتری، افزایش ماندگاری مشتری و القای وفاداری هستند. اما اجرای نرم افزار باشگاه مشتریان کافی نیست. درک نیازها و انگیزه هایی که تصمیمات خرید مشتری را هدایت می کنند نیز اهمیت دارد.
با داشتن این دانش، برندها باید جهت ایجاد ارزش برای مشتریان نهایی، نوآوری به خرج دهند. 66 درصد از مشتریان می گویند که امکان کسب پاداش، رفتار خرج کردن آنها را تغییر می دهد و هر یک از سناریو های باشگاه مشتریان، فعالیت هایی را ایجاد می کنند تا اعضا را قادر به کسب پاداش کنند. علاوه بر این، این سناریو ها به روش منحصر به فرد خود با مشتریان خود در ارتباط هستند. همچنین این فعالیت ها و ابزارها، انواع مختلفی از وفاداری را در بین مشتریان ایجاد می کند. چنین رویکردی به لوازم خانگی بلومبرگ کمک کرده است تا برای خود و مشتریانی که به آنها خدمت می کنند ارزش ایجاد نمایند.
نمونه های اجرا شده