باشگاه مشتریان محصولات دریایی رهنما
باشگاه مشتریان محصولات دریایی
محصولات دریایی به دلیل خواص فوق العاده و همچنین ذائقه مردم ایران جزو محصولات پرطرفدار به شمار می روند و کسب و کارهایی که در این زمینه کار می کنند مطمئناً مشتریان خاص خود را خواهند داشت اما چیزی که در این میان حائز اهمیت است حفظ این مشتریان می باشد چرا که هر مشتری راضی تنها با یک تبلیغ دهان به دهان می تواند به تعداد مشتریان وفادار شما بیافزاید. اما چه چیزی می تواند شما را نسبت به رقبایتان متمایز کند؟
صدالبته کیفیت محصولات، قیمت مناسب، رعایت اصول بهداشتی و … در این زمینه کاملاً حائز اهمیت است اما باشگاه مشتریان می تواند تا حد زیادی در ارتقای کسب و کارتان به شما کمک کند. برای مثال شما با ارسال یک نظرسنجی برای مشتریان می توانید از سلایق مشتریان خود در حیطه انواع محصولات دریایی باخبر شوید و یا تنها با یک ارسال پیامک به مشتریان خود آنها را از خدمات دلیوری، محصولات جدید، جشنواره ها، پیج اینستاگرام خود و … مطلع کنید.
شما می توانید به مشتریان خود در هر بار خرید از فروشگاه اعتبار و امتیاز داده (حتی در صورت خرید غیرحضوری)، مشتریان را تشویق کنید تا کسب و کار شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند و بابت اینکار از شما اعتبار و امتیاز دریافت کنند و چندین مزیت دیگر که با انجام هر یک از این موارد می توانید وجه تمایز فاحشی را بین خود و رقابایتان ایجاد کنید.
باشگاه مشتریان محصولات دریایی رهنما
محصولات دریایی رهنما ارائه دهنده انواع محصولات دریایی مانند انواع ماهی، میگو، محصولات شور و دودی و … می باشد و یکی دیگر از نمونه کارهای دکتر کلابز می باشد.
شما با عضویت در باشگاه مشتریان محصولات دریایی رهنما می توانید به راحتی با هر بار خرید بسته به میزان خرید از اعتبار هدیه بهره مند شوید و در خرید بعدی خود از آن استفاده نمایید، از تخفیفات هفتگی این مجموعه آگاه شوید، از خدمات غیرحضوری و دلیوری آن به راحتی استفاده کنید و …
سناریو باشگاه مشتریان
سناريوی مناسب این مدل از کسب و کارها می تواند سناریو حجمی باشد به این صورت که حجم خرید مشتریان ملاکی برای افزایش اعتبار آنها درنظر گرفته می شود و مشتری با خرید بیشتر درصد اعتبار بیشتری از کسب و کار شما دریافت خواهد کرد و برای مراجعه بعدی اشتیاق بیشتری خواهد داشت.
سناریو مبتنی بر محصول نیز می تواند گزینه مناسبی برای این مدل از کسب و کارها باشد به این شکل که شما می توانید برای محصولات متفاوت اعتبارهای هدیه متفاوتی در نظربگیرید و به مشتری بر اساس نوع محصولی که خریداری می کند اعتبار و امتیاز تعلق گیرد.
مزایای باشگاه مشتریان
به طور کلی، راه اندازی باشگاه مشتریان و برنامه های پاداش، از کسب و کارهای کوچک گرفته تا بزرگ، کمک می کنند تا عملکرد خود را بهبود بخشید. بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط PYMNTS.com بر روی بیش از 2000 مشتری در ایالات متحده، برنامه های وفاداری و باشگاه مشتریان، آنها را تشویق می کند تا 39٪ بیشتر خرید کنند.
مشتریان وفادار به طور متوسط 67 درصد بیشتر از مشتریان جدید خرج می کنند. دستیابی به مشتریان جدید می تواند حداقل پنج برابر بیشتر از حفظ مشتریان فعلی هزینه داشته باشد. در زمانهای سخت مانند همهگیری کووید، اعضای باشگاه مشتریان میتوانند برای کسب و کارها سودآور باشند.
داده های loyaltylion.com در سه ماهه اول COVID-19 نشان می دهد که تعداد ثبت نام ها در نرم افزار باشگاه مشتریان در آوریل نسبت به مارس بسیار بیشتر بوده است. تمرکز بر سناریوهای جذب مشتری و پاداش، یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای توسعه باشگاه مشتریان محصولات دریایی نیز می باشد.
ایجاد یک پیوند عاطفی و ایجاد احساس وفاداری در مشتریان نشان می دهد که چقدر برای آنها ارزش قائل هستیم. از طریق برنامههای وفاداری و پاداش، میتوانیم دریابیم که چه کسی از ما خرید میکند و چگونه میتوانیم خدمات بهتری را مطابق با نیازهای آنها ارائه دهیم.
بر اساس دادههای loyaltylion.com، حدود 66 درصد از افراد در صورتی که باشگاه مشتریان یک رابطه مستمر ایجاد کند، به آن میپیوندند. با ایجاد احساس امنیت و ارزش در آنها از طریق باشگاه مشتریان، به مزایای بلندمدت آن پی خواهیم برد.
به طور غیرمستقیم، باشگاه مشتریان «حامیان برند» را ایجاد می کند، کسانی که فروشگاه را به دوستان، خانواده یا دنبال کنندگان خود معرفی می کنند. مطالعات گذشته نشان می دهد که حداقل 92٪ از مردم به توصیه های دهان به دهان دوستان یا خانواده بیش از هر نوع دیگری از بازاریابی، اعتماد دارند.
دیدگاهتان را بنویسید