باشگاه مشتریان هیوندای نمایندگی بیاکی-صالحی
باشگاه مشتریان نمایندگی خودرو چیست؟
باشگاه مشتریان نمایندگی خودرو، ابزاری منحصر بفرد برای حفظ مشتری است که برای شرکتهای مرتبط با صنعت خودرو طراحی شدهاند. از جمله تولید کنندگان خودرو، نمایندگیها و خدمات کرایه خودرو.
چه در مورد باشگاه مشتریان سازنده خودرو، باشگاه مشتریان نمایندگیها یا باشگاه مشتریان اجاره خودرو صحبت کنیم، به طور کلی هدف اصلی، افزایش وفاداری مشتری به شرکت است. هنوز انواع مختلفی از باشگاه مشتریان خودرو را میتوان برای هدایت KPI های خاص یک برند خاص، مانند افزایش شخصیسازی، افزایش آگاهی از برند، افزایش حضور در رسانههای اجتماعی و غیره، تنظیم کرد.
بزرگترین چالش های حفظ مشتری در صنعت خودرو
برای درک اینکه چه نوع امکانات و فناوریهایی در نرم افزار باشگاه مشتریان مفهوم اولیه را کاملتر میکنند، درک نیازها و چالشهای شرکتها مهم است.
به طور کلی، صنعت خودرو با فرکانس پایین خرید مواجه است که منجر به سه مشکل بزرگ و مهم می شود:
- عدم ارتباط با مشتریان
- فقدان اطلاعات مشتری
- عدم توانایی در تاثیرگذاری بر رفتار مشتری
به دلیل خریدهای با ارزش بالا مرتبط با خرید خودرو یا تعمیر آن، شرکتهای خودروسازی و نمایندگیها فرصت محدودی برای تعامل با مشتریان خود دارند. این امر جمع آوری داده های معتبر در مورد وسایل نقلیه، ترجیحات، عادات رانندگی و غیره را دشوار کرده و شخصی سازی سناریوهای باشگاه مشتریان را به یک چالش تبدیل می کند. داشتن راه های ارتباطی بسیار کم، در نهایت آموزش خریداران و تقویت وفاداری به برند را دشوار خواهد کرد.
خوشبختانه، فناوری هایی وجود دارند که در شرف ایجاد انقلابی در صنعت هستند. بهویژه فناوری اتصال خودروها به یکدیگر، در امکاناتی مانند پارک هوشمند، امکان مدیریت پیچیدهتر خودرو را فراهم میکند. این موضوع نه تنها امکان تعامل بیشتر با مشتریان را فراهم می نماید، بلکه مشتریان را به استفاده مکرر از نرم افزار باشگاه مشتریان تشویق میکند که امکان ارسال اعلانها را نیز فراهم می آورد.
چه به نرم افزار باشگاه مشتریان یا به فناوری اتصال خودروها به یکدیگر، تکیه کنید، یک سیستم پاداش بدون شک با تشویق مشتریان، آنها را وفادارتر می کند.
دیدگاهتان را بنویسید