ورود به بازار نسل جدید باشگاه مشتریان
ارسال شده توسط محمود رویت پور
یکی از اهداف دکتر کلابز راه اندازی باشگاه مشتریان در تمامی کسب و کارها در هر ابعاد و مقیاسی می باشد، به همین جهت اقدام به راه اندازی سرویسی نموده است، تا بدون نیاز به صدور کارت وفاداری صرفاً از طریق موبایل مشتریان اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان نماید.
باشگاه مشتریان مبتنی بر موبایل شرایطی برای مشتریان ایجاد می نماید تا موبایل شخصی آنها تبدیل به کیف پول مجازی شده و از این طریق مشتریان بتوانند اعتبارها و امتیازها خود را از در کسب و کارهای دارای باشگاه مشتریان ذخیره و یا مورد استفاده قرار دهند.
Rate this post
برچسب ها:
نسل جدید باشگاه مشتریان
دیدگاهتان را بنویسید