باشگاه مشتریان رستوران یوسفی

باشگاه مشتریان رستوران
رشد درآمد یک رستوران در درجه اول به تعداد مشتریان بازگشتی آن بستگی دارد زیرا این مشتریان وفادار بیشتر خرج می کنند و در نتیجه درآمد بیشتری برای کسب و کار رستوران ایجاد می کنند. با این حال، بازگرداندن مشتریان به رستوران شما کمی تلاش بیشتری می طلبد، منطقی ترین حرکت اجرای باشگاه مشتریان رستوران با ساختار مناسب است.
باشگاه مشتریان رستوران چیست؟
باشگاه مشتریان رستوران یک سیستم پاداش مشتری ساختار یافته است که برای تشویق و تأثیرگذاری بر مشتریان جهت وفاداری به برند رستوران طراحی شده است. شاید به سادگی صرفا یک کارت وفاداری رستوران یا کوپن یا یک نرم افزار موبایل پیچیده تر باشد. هدف اصلی باید این باشد که سناریو باشگاه مشتریان را به گونه ای که برای مشتریان شما منطقی باشد، طراحی کنید.
برای باشگاه مشتریان رستوران چه چیزهایی را در نظر بگیریم؟
راه اندازی یک باشگاه مشتریان رستوران ممکن است بدون کمک متخصصان این زمینه، خسته کننده باشد. با این حال، همیشه می توانید نکات زیر را برای ایجاد یک سناریو باشگاه مشتریان موفق در نظر بگیرید.
“دیجیتال” باید در اولویت باشد
اتخاذ رویکرد دیجیتالی، بهترین راه برای راه اندازی باشگاه مشتریان شماست. از صدور کارت وفاداری رستوران برای مشتریان خود خودداری کنید زیرا ممکن است در صورت فراموش کردن و جا ماندن آن در خانه، به رستوران دیگری بروند.
اجرای یک باشگاه مشتریان دیجیتال نسبتاً آسان است، همچنین حجم عظیمی از داده های واقعی از جمله آمار بهتر در مورد ترجیحات مشتری، الگوی بازدید و غیره را ارائه می دهد.
سادگی باید در اولویت باشد
اگر فهرستی از قوانین و محدودیتهای پیچیده در باشگاه مشتریان خود دارید، مشتریانی را که در باشگاه مشتریان رستوران شما ثبت نام کردهاند فراموش کنید. شما باید سناریوهای باشگاه مشتریان خود را با در نظر گرفتن ترجیحات مشتریان طراحی نمایید بدون اینکه آن را بیش از حد پیچیده کنید.
دیدگاهتان را بنویسید